بازدید 1395

بهاي نفت در بازار آسيا افزايش يافت

بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین نیویورک برای تحویل در ماه اوت هشتاد سنت افزایش یافت و نود و هشت دلار و سی سنت به فروش رسید.
کد خبر: ۱۷۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۷ 20 July 2011
تحلیلگران نفتی امروز چهارشنبه از افزایش بهای نفت در بازار آسیا خبر دادند.

بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین نیویورک برای تحویل در ماه اوت هشتاد سنت افزایش یافت و نود و هشت دلار و سی سنت به فروش رسید.

هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال نیز برای تحویل در ماه سپتامبر با شصت و نه سنت افزایش قیمت یکصد و هفده دلار و هفتاد و پنج سنت معامله شد. بهای نفت در حالی روند صعودی داشته که بر اعتماد سرمایه گذاران در خصوص بازار مسکن در آمریکا افزوده شده است.

وزارت بازرگانی آمریکا روز سه شنبه اطلاعاتی را منتشر کرد که از افزایش بیش از چهارده درصدی احداث واحد های مسکونی در این کشور از ماه مه حکایت دارد.

از زمان شکسته شدن حباب قیمت مسکن در سال دو هزار و شش و رکود اقتصادی سال های دو هزار و هشت و دو هزار و نه در آمریکا احداث واحدهای مسکونی در این کشور رو به افزایش گذاشته است.

این در حالی است که معامله گران نشست فوق العاده روز پنجشنبه سران اقتصادی منطقه یورو را از نزدیک زیر نظر دارند که شیوه های مقابله با بحران بدهی در یونان را با توجه به پیامدهای آن بر اقتصاد اروپا بررسی می کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر