بازدید 10207

جزییات هلاکت عوامل پژاک در مقر «مروان»

رنجبرزاده افزود: مقادير زيادي ادوات و تجهيزات نظامي اعم از دوشكا، تيربار و بي سيم به همراه اسناد و مدارك مهم از عوامل پژاك بدست نيروهاي سپاه اسلام افتاده است.
کد خبر: ۱۷۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸ 20 July 2011
فرمانده سپاه سردشت گفت: در درگيري نيروهاي جان بركف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با عوامل ضد انقلاب و گروهك تروريستي پژاك تعداد زيادي از عوامل آن‌ها كشته شدند.

به گزارش سپاه نیوز سرهنگ دلاور رنجبرزاده افزود: در بين كشته شدگان جانشين فرماندهي مقر مروان، مهمترين و اصلي‌ترين مقر استقرار عوامل پژاك نيز ديده مي‌شود.

وي همچنين به دستگيري يكي از عوامل پژاك توسط نيروهاي سپاه اشاره و اظهار كرد: درگيري‌ها همچنان بااقتدار و صلابت نيروهاي سپاه ادامه دارد و منطقه كاملا در تسلط نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران است.

فرمانده سپاه سردشت گفت: تمام مناطق مرزي ايران با اقليم كردستان عراق در منطقه سردشت در سيطره نيروهاي سپاه بوده و آنچه را كه پژاك و يا رسانه‌هاي وابسته به تروريست‌ها مدعي هستند، كذب محض است.

رنجبرزاده افزود: مقادير زيادي ادوات و تجهيزات نظامي اعم از دوشكا، تيربار و بي سيم به همراه اسناد و مدارك مهم از عوامل پژاك بدست نيروهاي سپاه اسلام افتاده است.

وي، از اين شكست به عنوان يك شكست سنگين و تاريخي براي پژاك نام برد و گفت: 30 نفر از عوامل پژاك از چهارسال پيش در مقر مروان استقرار داشتند و با وجود سرمايه گذاري‌هاي فراوان تصور نمي‌كردند كه متحمل چنين شكست سنگيني شوند.

وي خاطرنشان كرد: از سه مقر همجوار در خاك عراق نيز به تروريست‌هاي مستقر در مقر مروان كمك رساني مي‌شد كه با تلاش نيروهاي عمل كننده تمام مقرها به دست نيروهاي نظامي ايران افتاده و آنها بر منطقه تسلط كامل دارند.

شايان ذکر است مقر « مروان » در 50 كيلومتري سردشت و در نقطه صفر مرزي قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار