بازدید 11384

طلاق به‌خاطر تنبلی زن چاق

همسرم به علت اضافه‌‌وزني كه دارد، نمي‌تواند زياد از خانه خارج شود زيرا به سرعت خسته مي‌شود و به جرات مي‌توانم بگويم چندين‌ماه است ما حتي براي قدم زدن بيرون نرفته‌ايم. هر بار كه از او مي‌خواهم به گردش برويم، خستگي را بهانه کرده و مرا همراهي نمي‌كند.
کد خبر: ۱۷۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۲ 20 July 2011
وطن امروز: مردي در دادگاه گفت: همسرم به دليل اضافه‌‌وزني كه دارد از گردش رفتن امتناع مي‌كند و خستگي را بهانه كار خود قرار مي‌دهد و ذره‌اي به فكر من و زندگي‌مان نيست.

وي در ادامه مدعي شد: همسرم به علت اضافه‌‌وزني كه دارد، نمي‌تواند زياد از خانه خارج شود زيرا به سرعت خسته مي‌شود و به جرات مي‌توانم بگويم چندين‌ماه است ما حتي براي قدم زدن بيرون نرفته‌ايم. هر بار كه از او مي‌خواهم به گردش برويم، خستگي را بهانه کرده و مرا همراهي نمي‌كند.

اين مرد جوان عنوان كرد: بارها از او خواستم به پزشك تغذيه مراجعه كند تا بتواند اضافه‌‌وزني را كه دارد، كاهش دهد اما او با سماجت تمام مي‌گويد نمي‌خواهد وزنش را كم كند. حالا روز به روز وزن همسرم اضافه مي‌شود و او از اين اضافه‌وزن راضي است.

همسر اين مرد نيز كه در دادگاه حضور داشت، گفت: من به جدايي رضايت كامل دارم زيرا از سركوفت‌هاي همسرم و خانواده‌اش خسته شده‌ام. ديگر توان ادامه زندگي با او را ندارم زيرا او از ابتدا مرا همين‌گونه كه اكنون هستم به همسري انتخاب كرد و در حال حاضر به دليل همين اضافه‌وزن، خواهان طلاق است. من هم اشتياقي به ادامه زندگي با او ندارم. رئيس دادگاه پس از شنيدن اظهارات زوج جوان، حكم طلاق را صادر نكرد و آنان را نزد مشاور فرستاد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار