بازدید 7204

برگزاری همایش سربازان گمنام امام زمان (عج)

در این همایش که با هدف ارج نهادن به تلاش ها و مجاهدت های خاموش پرسنل خدوم وزارت اطلاعات برپا شده بود، سخنرانان با اشاره به جایگاه و اهمیت مقوله امنیت ، ضرورت وجودی دستگاه اطلاعاتی در کشور ، وزارت اطلاعات را مهمترین ، حساس ترین و اساسی ترین ارگان حاکمیتی در تقابل با سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی دشمنان نام بردند و تداوم و تقویت بنیه اطلاعاتی کشور را خواستار شدند.
کد خبر: ۱۷۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۳ 19 July 2011
همایش سراسری وزارت اطلاعات امروز با حضور وزیر ، معاونین ، مدیران و کارشناسان این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در این همایش که با هدف ارج نهادن به تلاش ها و مجاهدت های خاموش پرسنل خدوم وزارت اطلاعات برپا شده بود، سخنرانان با اشاره به جایگاه و اهمیت مقوله امنیت ، ضرورت وجودی دستگاه اطلاعاتی در کشور ، وزارت اطلاعات را مهمترین ، حساس ترین و اساسی ترین ارگان حاکمیتی در تقابل با سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی دشمنان نام بردند و تداوم و تقویت بنیه اطلاعاتی کشور را خواستار شدند.

آیت الله جنتی در این نشست با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران ، حاکمیت از آن خداوند است گفت: هر مسئول و کارمندی در نظام اسلامی تحت نظارت و زیر لوای قرآن ، قانون و احکام الهی قرار دارد و مجریان باید طبق موازین و حدود الهی عمل کنند و مأموران نظام اسلامی باید جزء افراد صالح باشند.

دبیر شورای نگهبان خدمات وزارت اطلاعات را خدمات ویژه و غیر قابل قیاس با سایر مجموعه ها دانسته و گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) جانشان ، وقت شان و هر چه دارند خالصانه برای خدمت به اسلام ، انقلاب ، رهبر و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایثار می کنند.

آیت الله جنتی منشأ توفیقات بدست آمده در وزارت اطلاعات را نصرت و یاری خداوند متعال دانسته و گفت: گمنامی برای شما کارکنان وزارت اطلاعات یک افتخار و امتیاز معنوی است.

وی همچنین تاکید کرد: عمل به انجام تکلیف ، در حقیقت یاری کردن به خداوند است و همواره باید در صراط مستقیم حرکت کرده ، افراط و تفریط نداشته باشید.

وزیر کشور نیز در همایش بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشاره به نقش امنیت در توسعه و پیشرفت کشور گفت: نقطه اقتدار و قدرت انقلاب و کشور مقوله حاکمیت امنیت است.

آقای محمدنجار وجود امنیت و احساس امنیت در کشور را محصول هماهنگی و تلاش شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دانست و از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در این زمینه قدردانی کرد.

رئیس شورای امنیت کشور راهبردهای تهدیدآمیز دشمنان را اختلاف افکنی بین اقوام ، هدف قراردادن توان علمی و دانایی ملت ایران ، ترویج فساد و فحشاء در بین نسل جوان ، تداوم هجمه و جنگ نرم ، تبلیغات سوء در عرصه فضای مجازی ، هدف قراردادن ارزش های ناب امام و انقلاب و کم رنگ کردن حضور مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در این نشست تخصصی گفت: در وزارت اطلاعات ، بنیان کار بر تکلیف محوری و تبعیت از ولایت فقیه استوار است.

وی ابزار مهم تکلیف محوری را بصیرت ، دلدادگی ، عبودیت و داشتن اعتقاد عمیق به نظام جمهوری اسلامی دانسته و افزود: دوری از جنجال های سیاسی در درون وزارت اطلاعات نهادینه شده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به شرایط حساس داخلی و خارجی کشور گفت: یکی از اهداف دشمنان پرداختن به مسائل فرعی و رها کردن مسائل اصلی است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی