بازدید 1915
در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن:

اعضای‌هیئت‌تحقیق‌و‌تفحص‌از‌سایپا‌مشخص‌شدند

کد خبر: ۱۷۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۷ 19 July 2011
اعضای کمیسیون صنایع و معادن در نشست امروز خود اعضای هیئت تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری سهام شرکت خودرو سازی سایپا را مشخص کردند. در میان نمایندگانی که برای انجام این تحقیق و تفحص انتخاب شدند چهره‌هایی مانند کاتوزیان، زاکانی، نادران، قاضی‌پور،انصاری و علیرضا محجوب حضور دارند.

به گزارش خانه ملت، "نادر قاضی‌پور" از تعیین اعضای هیئت تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری سهام شرکت خودروسازی سایپا در نشست عصر امروز (سه‌شنبه ۲۸ تیر) کمیسیون صنایع و معادن خبر داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، علیرضا محجوب، الیاس نادران، نادر قاضی‌پور، حمیدرضا کاتوزیان، علیرضا زاکانی، جمشید انصاری، حسین گروسی، شهریار طاهرپور، مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، مهدوی ابهری، عزت‌الله اکبری‌تالارپشتی، احمدرضا دستغیب (فرزند فخرالدین)، ابوالفتح نیکنام و محمدرضا سجادیان، را نمایندگان انتخاب شده برای انجام این تحقیق و تفحص اعلام کرد.

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس، همچنین افزود: اعضای هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری سهام شرکت خودرو سازی سایپا در نشست فردا (چهارشنبه ۲۹ تیر) در کمیسیون صنایع و معادن انتخاب می‌شوند.

به گفته نادر قاضی‌پور، ۱۰ نفر از اعضای این هیئت تحقیق و تفحص از اعضای کمیسیون صنایع و معادن هستند و پنج نفر از اعضای آن نیز نمایندگانی هستند که مایل به حضور در جریان این تحقیق و تفحص بوده‌اند و از سایر کمیسیون‌های تخصصی مجلس انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: هدف اصلی این هیئت برای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری سایپا، مشخص شدن نحوه تأمین منابع مالی، خرید سهام سایپا از سوی شرکت سرمایه‌گذاری سایپا است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن یادآور شد: شرکت سرمایه‌گذاری سایپا از زیرمجموعه‌های خود شرکت سایپا به شمار می‌رود و واگذاری سهام شرکت خودروسازی سایپا به این شرکت، هموراه موجب اعتراض برخی نمایندگان و فعالان بخش خصوصی بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار