بازدید 1809

قادری: جلسه با علی آبادی امیدوار کننده نبود

کد خبر: ۱۷۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶ 19 July 2011
سخنگوی کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی از نگرانی ها و دغدغه های اعضای این کمیسیون نسبت به اقدامات وزارت نفت و عدم تحرک جدی در خصوص جهاد اقتصادی خبر داد و گفت: جلسه روز دوشنبه کمیسیون با سرپرست وزارت نفت امیدوار کننده نبود.

به گزارش مهر، جعفر قادری از جلسه روز دوشنبه کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی مجلس با حضور علی آبادی سرپرست وزارت نفت خبر داد و گفت: در این جلسه در خصوص نگرانی ها و دغدغه های موجود در ارتباط با اقدامات وزارت نفت در بخش های مختلف از جمله میادین مشترک و عقب افتادگی در بهره برداری از آن صحبت شد  که توضیحات ارائه شده از سوی علی آبادی نشان داد تحرکات مفیدی در این بخش انجام نگرفته است.

سخنگوی کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی ادامه داد: در مجموع اظهارات وی خیلی امیدوار کننده نبود و ما هم امیدوار نیستیم در زمان مناسب بتوانیم عقب ماندگی های موجود را جبران کنیم.

وی یادآور شد: بحث های مربوط به افزایش ضریب بازیافت از حوزه های نفت و گاز، افزایش راندمان در بخش های مختلف نفت و گاز و استفاده از پژوهش های کاری در ارتباط با وزارت نفت، گازرسانی به روستاهای فاقد ضرورت، استفاده از توان داخلی برای ساخت قطعات و ماشین آلات با وجود تحریم ها، چگونگی استفاده از منابع مالی ارزی و ریالی، تاخیر در اجرای پروژه های نفت و گاز، کم توجهی به حوزه های بالادستی نفت و گاز و مشغول شدن وزارت نفت به حوزه های پایین دستی، استفاده از توان و ظرفیت های پیمانکاران جزء و تبعیض بین پیمانکاران داخلی و خارجی از مهمترین موضوعاتی بود که در جلسه روز دوشنبه کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی با علی آبادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده شیراز در مجلس گفت: از وزارت نفت خواستیم محورهای مربوط به جهاد اقتصادی را اجرایی کرده و گزارشی از آن به مجلس ارائه کند.

قادری گفت: انتظار داریم وزارت نفت در این عرصه تلاش های بیشتری داشته و به صورت جدی و گسترده پیگیر اجرای موارد مورد تاکید باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل