بازدید 2055

بروجردی: جنایات اخیر هدف دار است

کد خبر: ۱۷۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶ 19 July 2011
قرار بر این نیست که در هر کوی و برزن یک پلیس بایستد تا امنیت برقرار باشد؛ مهمترین عامل در ایجاد امنیت، بازدارندگی است و این بازدارندگی زمانی تاثیر گذار خواهد بود که در حداقل زمان ممکن حداکثر مجازات را قوه قضاییه در مواجهه با این جرائم اجرا کند.

به گزارش اعتدال،‌ علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: درباره اتفاقات و جنایت های اخیر مجلس حساس است؛ این مسائل باید مورد بررسی قرار گیرد و مقرر شد که فردا بعد از ظهر جلسه ای داشته باشیم.

وی افزود: کمیسیون قضایی نیز در این زمینه جلسه دارد و اگر ارگان های ذی ربط اعلام کنند، که کاستی و خلاء قانونی در این زمینه وجود دارد ، می رویم به سمت تصویب طرح فوریت دار.

رییس کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: مطالبات جدی ما از قوه قضاییه رسیدگی خارج از نوبت ، سریع ، علنی و شفاف به این موضوعات است.

وی افزود: به نظر می رسد این حرکات و جنایات به صورت هدف دار صورت می گیرد و باید این جرایم اجتماعی را که با محرک مشخص و با هدف ایجاد نا امنی در جامعه است بررسی کنیم و  باید تدابیر جدی تری انجام داد .

وی در خاتمه گفت: قرار بر این نیست که در هر کوی و برزن یک پلیس بایستد تا امنیت برقرار باشد؛ مهمترین عامل در ایجاد امنیت، بازدارندگی است و این بازدارندگی زمانی تاثیر گذار خواهد بود که در حداقل زمان ممکن حداکثر مجازات را قوه قضاییه در مواجهه با این جرائم اجرا کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار