بازدید 1445

اروپا: بلژيک سرمايه هاي عمومي را شفاف كند

دولت بلژیک باید برای سالم سازی داراییها و هزینه های عمومی خود یک رشته تدابیر شفاف به اجرا گذارد تا شرایط هر چه سبزتر شدن اقتصاد این کشور ( رشد اقتصادی مطابق با معیارهای زیست محیطی) فراهم شود و دستیابی به بازار این کشور نیز ساده تر گردد.
کد خبر: ۱۷۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۸ 19 July 2011
سازمان همکاری و توسعه اقتصادی از بلژیک خواست دارایی ها و هزینه های عمومی خود را سالم سازی کند.
 
سازمان همکاری و توسعه اقتصادی با انتشار گزارشی در پاریس تاکید کرد دولت بلژیک باید برای سالم سازی داراییها و هزینه های عمومی خود یک رشته تدابیر شفاف به اجرا گذارد تا شرایط هر چه سبزتر شدن اقتصاد این کشور ( رشد اقتصادی مطابق با معیارهای زیست محیطی) فراهم شود و دستیابی به بازار این کشور نیز ساده تر گردد.
 
 آنخل گوریا، دبیر کل سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در این گزارش هشدار داد دولت بلژیک باید به منظور کاهش بدهیهای عمومی در سالهای آینده و تقویت اطمینان از بودجه عمومی کشور، هر چه زودتر یک طرح سالم سازی معتبر به اجرا گذارد چرا که در غیر این صورت، با توجه به نگرانیهای موجود در بازارهای مالی و به ویژه بازار منطقه یورو، فشار ناشی از بدهیهای دولتی بلژیک روز به روز افزایش خواهد یافت و شرایط اقتصادی این کشور را وخیم تر خواهد کرد. در واقع میزان بدهیهای دولتی بلژیک با رشدی دوازده و نیم درصدی به نود و هفت درصد تولید ناخالص داخلی این کشور رسیده است و استمرار این روند می تواند توان و اعتبار اقتصادی بلژیک را در دریافت وامهای جدید از بین ببرد.

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی از مقامات بروکسل خواسته است در چارچوب « طرح سالم سازی اعتبارات و سرمایه های کشور» تدابیر موثری به اجرا گذارند و در این راستا میزان مخارج دولتی را در همه بخشها کاهش دهند و در نظام مالیاتی کشورشان نیز اصلاحاتی تعدیل کننده ایجاد کنند.

در رابطه با بازار کار بلژیک و مشکلات ساختاری عمیقی که در این بخش وجود دارد، سازمان همکاری و توسعه اقتصادی از بروکسل خواسته است نظام تعیین درآمدها را با توجه به میزان رقابت پذیری و توان تولید در بازار داخلی اصلاح کند. به گزارش خبرگزاری شینهوا از پاریس، سازمان همکاری و توسعه اقتصادی همچنین از دولت بلژیک خواست برای داشتن اقتصادی سبزتر، بر انتشار گازهای گلخانه ای به ویژه دی اکسید کربن مالیات وضع کند و عوارض استفاده از جاده ها و آزاد راهها را افزایش دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل