بازدید 2097

نامه باشگاه پرسپوليس به كفاشيان

باشگاه پرسپوليس در نامه‌اي به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال و كفاشيان نسبت به عدم رسيدگي به پرونده هوار محمد اعتراض كرد.
کد خبر: ۱۷۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۷ 19 July 2011
مصطفي شكري مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با فارس، عنوان كرد: پس از اينكه متوجه شديم به شكايت ما از هوار ملا محمد رسيدگي نشده امروز نامه تندي به فدراسيون فوتبال و كميته انضباطي با امضاي حبيب كاشاني ارسال كرديم.

وي ادامه داد: در اين نامه آورده‌ايم 5 ماه است كه از هوار شكايت كرده‌ايم اما اين موضوع در كميته انضباطي به صورت جدي بررسي نمي‌شود. سه بار جلسه تشكيل شده اما نه خبري از هوار بوده و نه نماينده تام‌الاختيار و قطعا تا اين زمان بايد رأي صادر مي‌شد.

شكري تاكيد كرد: هر دفعه كميته انضباطي براي ما يك دليل آورد. امروز نامه‌اي براي ما ارسال شده كه در تاريخ 4 مرداد وضعيت هوار محمد مجددا بررسي خواهد شد. واقعا مفهوم اين كار را نمي‌دانيم اما اگر مشكلي بابت صادر كردن رأي براي اين بازيكن خارجي كه خلاف قانون عمل كرده داريد به مراجع قانوني و بزرگ‌تر اعتراض خودمان را رسما اعلام مي‌كنيم تا حق باشگاه پرسپوليس را بگيريم.

مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس در پايان در خصوص شكايت از عابديني گفت: از مديرعامل داماش گيلان شكايت كرده‌ايم چون هر كس حرف مي‌زند بايد مسئوليت حرف‌هايش را بپذيرد. در اين زمينه نيز كوتاه نخواهيم آمد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل