بازدید 2255

نحوه دريافت شهريه در مدارس غيردولتي

کد خبر: ۱۷۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰ 19 July 2011
رئيس سازمان مدارس غيردولتي آموزش و پرورش گفت: هيچ مدرسه‌اي حق ندارد، هزينه تغذيه، لباس واحد، سرويس اياب و ذهاب و كلاس‌هاي فوق برنامه را با نرخ شهريه محاسبه كند.

فرشته حشمتيان در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: در زمان ثبت‌نام تنها شهريه و نرخ مصوب اعلام شده بايد دريافت شود و مدارس حق ندارند هزينه‌هاي فوق برنامه‌ها را حتي در قالب چك در زمان ثبت نام دريافت كنند.

وي افزود: شهريه مربوط به اياب و ذهاب، كلاس‌هاي فوق برنامه و تغذيه دانش‌آموزان بايد پس از انجام ثبت نام و در صورتي كه اولياي دانش‌آموزان با اجراي آن موافقت كنند، از آنان دريافت شود.معاون وزير آموزش و پرورش تصريح كرد: نرخ شهريه مدارس غيردولتي از سوي كميته تاييد نرخ شهريه آموزش و پرورش، براساس برنامه‌هاي پيشنهادي، هزينه‌هاي مدرسه بررسي، كنترل و اعلام مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه اگر اين نرخ از سوي مدرسه‌اي رعايت نشود، والدين مي‌توانند تخلفات را اطلاع دهند، گفت: با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.به گفته حشمتيان، در ابتدا تذكر شفاهي، كتبي، طرح موضوع در شوراي نظارت آموزش و پرورش استان براي تعطيلي موقت و در انتها طرح موضوع در شوراي نظارت مركزي براي ابطال موافقت اصولي مدرسه متخلف انجام خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر