بازدید 2953

مرز خسروي موقتا بسته شد

کد خبر: ۱۷۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۰ 19 July 2011
فرماندار قصرشیرین گفت: با هدف تامین امنیت و بررسی و رفع مسائل پیش آمده مرز خسروی از امروز تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود.

حسین پروین در گفتگو با مهر اظهار داشت: تا زمان بازگشایی مرز، کاروانهای زیارتی برای رفتن به عتبات می‌توانند از مرز مهران استفاده کنند.

وی یادآور شد: کشاورزان خانقینی به تصور کاهش میزان آب دریافتی خود از رودخانه الوند به دلیل برداشت بیش از حد ایرانیان، به مسئولان خود فرصت داده بودند تا این مساله پیگیری شود.

پروین ادامه داد: بدنبال این موضوع آنها یک هفته فرصت قائل شده بودند و اعلام کرده بودند که در صورت حل نشدن موضوع از حضور و عبور زائران ایرانی جلوگیری خواهند کرد.

فرماندار قصرشیرین گفت: این فرصت امروز 27 تیرماه به پایان رسید و مسئولان ایرانی با هدف جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی، امروز مرز را بستند تا در فرصتی که مرز بصورت موقت بسته است با مسئولان عراقی رایزنی کرده و مسئله را حل کنند.

پروین تصریح کرد: البته کامیونها و تریلرهای حامل کالاهای صادراتی برای عبور از مرز مشکلی ندارند و فقط کاروانهای زیارتی نمی توانند از این مرز عبور کنند.

وی تاکید کرد: رایزنیها از همان روز اعتراض کشاورزان خانقینی یعنی 19 تیرماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و امیدواریم این مساله بزودی حل شود.

روزانه حدود دو هزار نفر از مرز خسروی به عراق می روند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس