بازدید 4171

سرمربي از پاي پلكان هواپيما برگشت!

تيم ملي هندبال جوانان ايران در حالي براي شركت در مسابقات جهاني يونان به اين كشور سفر كرد كه محمد ناري، سرمربي اين تيم در يك اقدام ناگهاني و تعجب برانگيز از ادامه همكاري با تيم ملي منصرف شد و از فرودگاه امام خميني به خانه‌اش برگشت.
کد خبر: ۱۷۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۸ 19 July 2011
 تيم‌ملي هندبال جوانان به دنبال صادر نشدن ويزا براي چند بازيكن اصلي‌اش، قرار بود با يك تركيب نصفه و نيمه راهي يونان شود و كناره‌گيري ناگهاني سرمربي به مشكلات موجود دامن زده است. 

محمد ناري، سرمربي تيم ملي جوانان اختلاف نظر با شخص رئيس فدراسيون را دليل اتخاذ چنين تصميم عجيبي مي‌داند و مي‌گويد: «هرگز شخصيت كاري واجتماعي‌ام را براي پوشاندن ضعف مديريت در فدراسيون هندبال خرج نمي‌كنم. رئيس فدراسيون هندبال به دنبال بالا بردن سطح عملكرد خود در اين مجموعه است و من نمي‌توانستم با اين شرايط كار كنم. در همين مدت هم بيش از حد براي اين فدراسيون هزينه كرده ام. قبلا چند بار به رئيس فدراسيون گفته بودم كه قصد كناره‌گيري دارم اما ظاهرا اين مسئله را به شوخي گرفته بود.»

ناري در توصيف اوضاع آشفته‌اي كه بر فدراسيون هندبال حاكم است مي‌گويد: «شب آخر به خاطر بي‌نظمي لباس بچه‌ها در كمپ تيم ملي حاضر شدم. متاسفانه تمامي لباسهاي بچه‌ها و دروازه‌بان مشكل داشت و مجبور شديم شب قبل لباس آنها را براي حضور در مسابقات جهاني درست كنيم. مديريتي كه نمي‌تواند حتي يك لباس را براي تيمش مهيا كند چطور مي‌تواند كل فدراسيون را اداره كند؟ ما در زمان همين مديريت براي گرفتن دو دست لباس براي تمرين در تيم بحث مي‌كرديم.» تيم ايران از 25 تير در گروه چهارم به مصاف تيم‌هاي كانادا، سوئد، اسپانيا، مجارستان و پرتغال خواهد رفت. 

تهران امروز
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار