بازدید 4326

ماجرای ویلای شیک آقای مدیرکل

در حالی که چند صباحی پس از تشکیل وزارت ورزش و جوانان و عدم متولی برای این وزارتخانه فشارهای مالی زیادی بر این مجموعه نوپا وارد شده است که با انتصاب دكتر محمد عباسی به سمت سرپرست این وزارتخانه تا حدود زیادی این مشکلات مرتفع گردید.
کد خبر: ۱۷۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۵ 18 July 2011
با وجود مشکلات مالی عدیده ای که پس از تغییر و ادغام در ساختار وزرش و سازمان ملی جوانان کشور بوجود آمد، کارکنان این دو مجموعه در دریافت حقوق خود در بلاتکلیفی بسر می بردند.

به گزارش خبرنگار شمال نيوز ، شنیده ها حاکی از آن است که علی رغم این مشکلات عدیده در سازمان ورزش کشور، یکی از مدیران کل تربیت بدنی در استان های شمالی با تجهیز یک ویلا در یکی از شهرهای ساحلی اقدام به تفرج زده و بی توجه به این مسئله که کارکنان وی چند صباحی حقوق دریافت نکرده اند به همراه خانواده خود به خوشگذرانی مشغول است.

این مدیر روزهای پایانی هفته به همراه یکی دیگر از مدیران پیشین تربیت بدنی این استان (م-ق) که در حال حاضر یکی از افراد متنفذ در دستگاه ورزش است در این ویلا که با پول بیت المال تجهیز گردیده، سپری می کنند، غافل از اینکه این هزینه ها می توانند مرهمی باشد بر زخم های ناسور کارکنان تربیت بدنی که علی رغم دریافت حقوق چند ماه همچنان انجام وظیفه می کنند.
این مدیر خوشگذران که داعیه خدمتگزاری وی به استان های همجوار سرایت کرده است نه تنها توفیقی در عرصه ورزش این استان نداشته است، بلکه با شعار اصولگرایی سعی در تثبیت مدیریت خویش دارد.

البته باید ضرورت تشکیل جلسات پایان هفته با آقای (م-ق) در ویلای شیک با هزینه اداره کل تربیت بدنی را از این مدیران خوشگذران سئوال کرد.

متاسفانه برخي از افراد كه هيچ گونه سنخيتي با مرام اصولگرايي ندارند در اثر غفلت عمدي يا سهوي مراجع ذي صلاح، بر مسند برخي از حوزه هاي مديريتي در دولت تكيه زده اند. اين عده كه هيچ اعتقادي به منش و روش خدومي دولت نداشته، تنها در لسان، با دولت اصولگرا همراهند تا خود را همچنان در قالب اصولگرايي به جامعه تحميل كنند.

آيا مدیری که هزینه بیت المال و معیشت کارکنان را فدای مراودات شخصی برای ادامه حیات مدیریتی خویش می کند، شايستگي حضور در عرصه مديريتي دولت ارزشي را دارد؟
آيا با اين طيف از مديران مي توان به اجرايي گشتن دغدغه ها و مصوبات دولت در استان اميد داشت؟

متاسفانه عدم نظارت بر برخي از امور مديريتي و اصرار بر حضور افراد ناكارآمد، سبب دلسردي مردم نسبت به عملكرد درخشان دولت پركار شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی