بازدید 2994

مذاكرات با وليدعلي، هوار و زندي ادامه دارد

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: مذاكرات با وليدعلي، هوار و زندي ادامه دارد تا در نهايت به نتيجه برسيم.
کد خبر: ۱۷۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۹ 18 July 2011
به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، منصور پورحيدري در خصوص شرايط استقلال صحبت هاي زير را انجام داد: 

*حضور هنكه كه يكي از مربيان پرسابقه فوتبال آلمان است را چطور مي‌بينيد؟ 
اين خواسته مظلومي بود كه يك مربي خوب تمرين‌دهنده به كادر تيم اضافه شود. پرويزخان برنامه دو، سه نفر از مربيان را ديده بود و در نهايت با تلاش فتح‌الله‌زاده، هنكه از دو روز پيش رسما به ما اضافه شد و بعد از بازي تداركاتي با نفتون هم كار با تيم را در تمرينات آغاز خواهد كرد. 

*بازي تداركاتي با نفتون را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟ 
با توجه به اينكه تيم زير فشار بدنسازي بود ترجيح داديم تا بازي اولمان سنگين نباشد و به همين دليل اين بازي سبك را در دستور كار تيم قرار داديم. 

*شرايط اين روزهاي تيم را چطور ارزيابي مي‌كنيد؟ 
همه بچه‌ها خيلي خوب تمرين مي‌كنند و حداكثر تلاش‌شان را انجام مي‌دهند. تنها اشكال ما ناقص بودن تيم است كه چاره‌اش ملي‌پوشان‌مان است. فكر مي‌كنم با اين وضعيت، مظلومي تا قبل از شروع ليگ ملي‌پوشان را نخواهد داشت و بايد در جريان بازي‌هاي ليگ آنها را به هماهنگي با تيم برساند. اين هم يكي از دشواري‌هاي مربيگري در فوتبال ايران است. 

*تيم ملي در اولين ديدار دوستانه با ماداگاسكار به پيروزي خيلي ضعيفي رسيد كه با استقبال هواداران روبه‌رو نشد. 
تيم ملي يك اردوي اروپايي داشت و فشار زيادي را هم متحمل شده بود كه ادامه آن در تهران دنبال شد. به نظرم اين تيم هنوز شادابي لازم را به دست نياورده است و براي بازي با مالديو خود را آماده مي‌كند. هنوز زود است تا در مورد اين تيم صحبت كنيم و فكر مي‌كنم زمان لازم است تا تاثيرات حضور كي‌روش در تيم ملي را ببينيم. 

*يكي از قديمي‌ترين نيمكت‌نشينان استقلال يعني دكتر نوروزي هم از جمع آبي‌پوشان جدا شد. در مورد جدايي نوروزي صحبت مي‌كنيد؟ 
تصميم‌گيري در اين باره از پارسال يك ضرورت بود چرا كه ايشان درگير تدريس و دانشگاه بودند و در طي فصل قبل چند بار عنوان كردند كه بگذاريد به كارهايم رسيدگي كنم و بعد در مورد آينده تصميم مي‌گيريم. او به كارش و درسي كه خوانده خيلي اهميت مي‌دهد. دكتر نوروزي تزي هم پيش‌رو دارد و با اين شرايط صلاح ديد از جمع ما جدا شود. 

*برخي رسانه‌ها اعلام كرده بودند او به دليل مشكلات مالي از استقلال جدا شده. 
نه اين چنين نبود. مشكلات مالي براي همه است و من مي‌دانم كه نوروزي به خاطر مسائل مالي از استقلال جدا نشد. دليل اصلي همان بود كه گفتم. 

*وضعيت هوار، وليد علي و زندي به كجا رسيد؟ 
تا پايان نقل و انتقالات فرصت داريم و به زودي ساير بازيكنان مد نظر را جذب خواهيم كرد. ما مذاكرات‌مان را دنبال مي‌كنيم تا در نهايت به نتيجه برسيم. 

*آيا قصد داريد اردويي را در رامسر برگزار كنيد؟ 
نه فكر نمي‌كنم چرا كه با شرايط ما جور نمي‌شود. با توجه به اينكه ملي‌پوشان را نخواهيم داشت فكر مي‌كنم در همين تهران يك اردويي ديگر بگذاريم. 

*آقاي روشن هم به كميته فني استقلال اضافه شد. 
من اطلاعي در اين زمينه ندارم اما خيلي خوشحال مي‌شوم كه بچه‌هاي قديمي در خانه‌شان دور هم جمع مي‌شوند. روشن يكي از بزرگان استقلال بوده و هست و از خانواده استقلال است. فتح‌الله‌زاده هم به زودي اين موضوع را ابلاغ مي‌كند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل