بازدید 3061

كشف سلاح اسرائيلي از آشوبگران كراچي

"رحمان ملك " وزير كشور پاكستان اعلام كرد پس از بررسي‌هاي اوليه درباره موج جديد خشونت‌ها در شهر بندري كراچي مشخص شد كه از سلاح‌ها و مهمات ساخت اسرائيل براي تحريك گروه‌هاي مخالفان در اين درگيري‌ها استفاده مي‌شود.
کد خبر: ۱۷۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۳ 18 July 2011
در پي كشف سلاح و مهمات ساخت اسرائيل از عوامل آشوبگر در شهر بندري كراچي، وزير كشور پاكستان از نقش عوامل صهيونيستي در دامن‌زدن آشوب‌هاي داخلي اين كشور خبر داد.

به گزارش شبكه تلويزيوني پرس‌تي‌وي،‌ "رحمان ملك " وزير كشور پاكستان اعلام كرد پس از بررسي‌هاي اوليه درباره موج جديد خشونت‌ها در شهر بندري كراچي مشخص شد كه از سلاح‌ها و مهمات ساخت اسرائيل براي تحريك گروه‌هاي مخالفان در اين درگيري‌ها استفاده مي‌شود.

وي تصريح كرد در جريان اين درگيري‌ها تاكنون 200 نفر دستگير شدند كه از آنها سلاح‌هاي اسرائيلي از جمله مسلسل AK-45 ضبط شده است.

وزير كشور پاكستان با اشاره به اينكه تحقيقات همچنان از عوامل بازداشت‌شده ادامه دارد، تاكيد كرد كشف و ضبط سلاح‌ها و مهمات اسرائيلي حاكي از دخالت دست‌هاي خارجي در امور داخلي اين كشور است كه به موج آشوب‌ها و تنش داخلي دامن مي‌زند.

موج جديد خشونت‌ها در شهر بندري كراچي در جنوب پاكستان روز جمعه باعث كشته شدن 16 نفر و زخمي شدن 45 نفر ديگر شد.

اين در حالي است كه پس از وقفه‌اي چند روزه در خشونت‌هاي جاري در كراچي، از چند شب گذشته بار ديگر اين شهر و برخي ديگر از شهر‌هاي ايالت "سند " به آشوب كشيده شد كه بر اثر آن اوضاع تجاري و زندگي عادي مردم مختل شده است.

بنا بر اعلام مقامات محلي، حزب جنبش متحده قومي اعلام كرده است كه در اعتراض به سخنان "ذوالفقار ميرزا "در كراچي و حيدر آباد تظاهرات برپا كردند.

گروه‌هاي حقوق بشري اعلام كردند بر اثر درگيري‌هاي قومي در شهر‌هاي پاكستان بيش از 500 نفر در نيمه اول سال 2011 جان خود را از دست داده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر