بازدید 2422

فرهاد مجيدي بر مي گردد

در سال 2006 كه فوتبال ايران راحت به جام جهاني صعود كرد، تيم هاي استقلال و پرسپوليس چندين لژيونر داشتند.
کد خبر: ۱۷۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱ 18 July 2011
سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: جدايي فرهاد مجيدي از استقلال شايعه اي بيش نيست و اين بازيكن به زودي به تمرينات تيم بر مي گردد.

علي فتح الله زاده در گفتگو با ايلنا با بيان مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر استقلال نياز به يك مهاجم خوب دارد و ما اكنون به دنبال يك فروارد ششدانگ هستيم تا خط حمله استقلال را تقويت كنيم و بر قدرت هجومي تيم بيفزاييم.
وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه احتمال جدايي فرهاد مجيدي باعث شده نياز به يك مهاجم خوب احساس شود، افزود: فرهاد مجيدي از استقلال جدا نمي شود و به زودي به تمرينات تيم بر مي گردد. خبر جدايي او صحت ندارد.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه درخصوص صحبت هاي آرش برهاني كه گفته بود اگر استقلال پول ندهد در تمرينات تيم شركت نمي كنم، نيز خاطرنشان كرد: آرش به تمرينات تيم بر مي گردد حتي اگر پولي هم به او پرداخت نكنيم. برهاني بازيكن استقلال است و اين مشكلات او را از تيم جدا نمي كند.
وي همچنين در پاسخ به اين سوال خبرنگار ايلنا كه با حضور ميشل هنكه كه يك بازيكن شناس خوب است آيا قرار است بازيكناني از خارج به استقلال ترانسفر شوند يا با كمك وي مي خواهيد بازيكنان استقلال را به خارج ترانسفر كنيد، نيز افزود: من خيلي دوست دارم انتقال بازيكنان ايراني به اروپا بيشتر شود. ما بايد اگاهي بازيكنان خود را بالا ببريم. اگر اگاهي بازيكنان را بالا نبريم باعث عقب ماندگي فوتبال ما خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه تصريح كرد: ما بايد از دانش فني خارجي ها استفاده كنيم و خودمان را بالا بكشيم. باشگاه استقلال در سال هاي گذشته براي كسب درآمد بازيكنان خود را به خارج از كشور صادر مي‌كرد. من معتقدم اين كار بايد ادامه پيدا مي كرد.

فتح الله زاده ادامه داد: در سال 2006 كه فوتبال ايران راحت به جام جهاني صعود كرد، تيم هاي استقلال و پرسپوليس چندين لژيونر داشتند. تربيت علمي بازيكنان باعث شد تا فوتبال ملي نيز موفق شود. پتانسيل ما فراتر از آن است كه نتوانيم خودمان را بالا بكشيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل