بازدید 1642

دلايل افزايش 14درصدي قيمت بليت هواپيما

زمان اجراي افزايش متوسط 14 درصدي قيمت بليت هواپيما را شوراي عالي هواپيمايي تعيين مي‌كند.
کد خبر: ۱۷۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۸ 17 July 2011
معاون وزير راه و شهرسازي در پاسخ به دليل افزايش قيمت بليت هواپيما بدون افزايش سطح كيفيت خدمات شركتهاي هواپيمايي گفت: افزايش 14 درصدي قيمت بليت هواپيما براي حفظ خدمات قبلي است.

شهريار افندي‌زاده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس در خصوص دلايل افزايش 14 درصدي قيمت بليت هواپيما و زمان اجراي دقيق آن اظهار داشت: زمان اجراي افزايش متوسط 14 درصدي قيمت بليت هواپيما را شوراي عالي هواپيمايي تعيين مي‌كند.

وي در واكنش به سؤال فارس درباره اينكه معمولا در پي افزايش قيمت بليت شاهد هيچگونه افزايش خدماتي نيستيم اظهار داشت: پس از اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها و افزايش قيمت بنزين از 100 تومان به 400 تومان و با توجه به اينكه دولت تفاوت قيمت حامل‌هاي انرژي را به صورت نقدي به حساب مردم واريز مي‌كند و همچنين با توجه به تورم سالانه كه حداقل آن 10 درصد و در حقوق كارمندان دولت است، پس از برگزاري بيش از 15 جلسه كارشناسي ستاد هدفمندي يارانه‌ها موافقت خود را در خصوص افزايش قيمت بليت هواپيما به شوراي هواپيمايي اعلام كرده است.

وي با تأكيد بر اينكه افزايش قيمت بليت هواپيما براي حفظ خدمات قبلي است اظهار داشت: كل مسافر برون شهري كه از سيستم هوايي كشور استفاده مي‌كند 2.5 درصد است كه 65 درصد آنها كاري و توسط شركت‌هاي دولتي است لذا ما معتقديم افزايش 14 درصدي قيمت بليت هواپيما تأثيري در سبد خانوار ندارد.

معاون وزير راه و شهرسازي گفت: اگر افزايش قيمت نداشته باشيم خدمات هواپيمايي كاهش پيدا مي‌كند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر