بازدید 2796

چاوز براي ادامه درمان به كوبا رفت

هوگو چاوز رئيس جمهور ونزوئلا كه چندي پيش در كوبا مورد عمل جراحي قرار گرفت و تومور سرطاني از بدن وي خارج شد، براي تكيمل درمان خود بار ديگر به هاوانا رفت.
کد خبر: ۱۷۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۷ 17 July 2011
رئيس جمهور ونزوئلا كه مرحله اول درمان خود را پشت سرگذاشته است، براي درمان و بهبودي كامل سرطان به كوبا سفر كرد.

به گزارش خبرنگار فارس در منطقه آمريكاي لاتين، هوگو چاوز رئيس جمهور ونزوئلا كه چندي پيش در كوبا مورد عمل جراحي قرار گرفت و تومور سرطاني از بدن وي خارج شد، براي تكيمل درمان خود بار ديگر به هاوانا رفت.

رئيس جمهور ونزوئلا پيش از عزيمت به كوبا و در ديدار با هيئت دولت، "الياس خاوا " معاون رئيس جمهور و " خورخه جورداني " وزير دارايي را موظف به پي گيري مسايل بودجه كشور كرد.

چاوز چندي پيش در ادامه سفرهاي دوره اي خود به كشورهاي منطقه آمريكاي لاتين به كوبا سفر كرد كه در اين كشور مورد عمل جراحي قرار گرفت و مدتي را در اين كشور گذراند.

وي پس از دوران نقاهت به كشورش بازگشت اما در طي اين دوران برهي رسانه هاي غربي از اعلام كردند كه حال وي بسيار وخيم است ولي با پخش تصاويري از وي در ديدار با كاسترو و پس از آن برگزاري جلسه كاري اين گمانه زني ها پايان يافت.

رئيس جمهور پس از بازگشت نيز در ميان هواداران خود به ايراد سخنراني پرداخت و در جشن دويستمين سالگرد استقلال اين كشور نيز حضور يافت.

وي پيش از اين نيز خارج كردن كيست لگني و تومور سرطاني را اولين بخش از جريان درمان خود عنوان كرده و دومين مرحله از جريان مداوا را آزمايشات و بررسي پزشكان براي پيدا كردن بهترين نحوه درمان دانست و گفته بود با تشخيص پزشك، سومين مرحله استفاده از اشعه درماني و يا شيمي درماني است.

رئيس جمهور ونزوئلا تاكيد كرده بود كه همزمان با طي روند درمان به وظايف رياست جمهوريش نيز مي پردازد و برنامه هاي اجتماعي و اقتصادي كشور را پيش خواهد برد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر