بازدید 2007
شهریار طاهرپور:

جشنواره ملی گردو به‌زودی در تویسرکان

کد خبر: ۱۷۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳ 17 July 2011
نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: جشنواره ملی گردو در تویسرکان در استان همدان به‌زودی برگزار می‌شود؛ برگزاری این نوع جشنواره‌ها می‌تواند تولیدات محصول گردو را در کشور گسترس دهد.

به گزارش خانه ملت، "شهریار طاهرپور" گفت: این جشنواره با هدف معرفی گردوی شهرستان تویسرکان به لحاظ کمی و کیفی در کشور برگزار می‌شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: گردو محصولی صادراتی است، از این رو می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی مؤثر و کارآمد تولید این محصول را در کشور گسترش دهیم.

وی ادامه داد: با افزایش تولید این محصول می‌توانیم برای بسیاری از جوانانمان اشتغال ایجاد کنیم واین امر زمانی به نحو مطلوب انجام می‌شود که بسته‌بندی مناسب وشکیلی برای فروش محصولات در بازار در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با بیان این که شهرستان تویسرکان رتبه نخست تولید گردو در کشور را دارد، گفت: گردوی تولیدی این شهرستان افزون‌بر برطرف کردن نیاز استان همدان، به تهران و دیگر استان‌های کشور نیز صادر می‌شود.

تویسرکان یکی از شهرهای استان همدان در ایران است؛ این شهر مرکز شهرستان تویسرکان است و ۴۲٬۵۲۰ نفر جمعیت دارد. تویسرکان در جنوب کوه الوند و شهر همدان واقع شده است؛ این شهر به دلیل تعدد و بزرگی درخت‌های گردویش بسیار معروف است و آب و هوای معتدل کوهستانی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار