بازدید 3389
رقابت‌هاي كوپا آمه‌ريكا - 2011/

آرژانتين حذف شد !

تيم ملي آرژانتين با شكست برابر اروگوئه از دور مسابقات قهرماني رقابت‌هاي فوتبال آمريكاي‌جنوبي موسوم به كوپا آمه‌ريكا حذف شد. .
کد خبر: ۱۷۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۵ 17 July 2011
فارس، در يكي از دو ديدار برگزار شده از مرحله يك چهارم نهايي رقابت هاي كوپه آمه‌ريكا بامداد امروز (يكشنبه) به وقت تهران آرژانتين برابر اروگوئه صف آرايي كرد. 

ليونل مسي در اين ديدار هم موفق به گلزني نشد و جور كم فروغي او را ايگواين، بازيكن نيمكت نشين رئال مادريد در دقيقه 18 كشيد تا گل دقيقه 6 پرس از اروگوئه را جبران كرده باشد. 

تساوي يك بر يك دو تيم در حالي رقم خورد كه اروگوئه از دقيقه 39 بازي با اخراج پرس 10 نفره شده بود و شاگردان سرخيو باتيستا نيز از دقيقه 87 به بعد ماسكرانو را در اختيار نداشتند. دو تيم به تساوي يك بر يك رسيدند تا كار به ضربات پنالتي كشيده شود. 

در ضربات پنالتي اين اروگوئه بود كه موفق شد با نتيجه 5 بر 4 به پيروزي برسد. كارلوس ته‌وز در سومين ضربه پنالتي به گل نرسيد تا گل هاي مسي، بورديسو، پاستوره و ايگواين كفاف عبور از سد اروگوئه را ندهد و آرژانتين پس از جام جهاني 2010 در اين مسابقات نيز ناكام باشد. 

در ديگر بازي برگزار شده، پرو با نتيجه 2 بر صفر از سد كلمبيا گذشت. لوباتون در دقيقه 102 و وارخاس 112 براي پرو موفق به گلزني شدند. فالكائو از كلمبيا در دقيقه 66 يك پنالتي را از دست داد. 
به اين ترتيب در نيمه نهايي شاهد جدال حساس اروگوئه و پرو خواهيم بود. 

در دو ديدار ديگر اين مرحله امشب برزيل برابر پاراگوئه قرار مي گيرد و شيلي به مصاف ونزوئلا مي رود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل