بازدید 1766

روزه خواران دستگیر می‌شوند

کد خبر: ۱۷۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱ 16 July 2011
فرمانده نیروی انتظامی از برخورد قانونی و معرفی روزه خواران در ماه مبارک رمضان به دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم از مردم برای رعایت شئونات اسلامی و دینی در ایام ماه مبارک رمضان سال گذشته تشکر کرد و افزود: اگر افراد روزه خوار در ماه مبارک رمضان امسال در منظر عموم اقدام به روزه خواری کنند با برخورد قانونی مواجه و تحویل مقامات قضایی خواهند شد.

وی با اشاره به بازدارندگی مناسب قانون جدید راهنمایی و رانندگی روند اجرای آن را در کشور مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با اجرای این قانون تلفات جاده ای در سه ماهه نخست امسال 900 کشته در مقایسه با سال89 کاهش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: پیش بینی می شود تا پایان امسال تلفات سوانح در کشور به کمتر از 20هزار نفر کاهش یابد که رکورد بسیار مناسبی است.

سردار احمدی مقدم افزود: پلیس کشور می تواند با همکاری مردم در اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی تا پایان برنامه پنجم توسعه، تلفات رانندگی را در کشور در مقایسه با برنامه چهارم به 50 درصد کاهش دهد.

وی خاطرنشان کرد: هر چند این رقم، رقم بالایی است و تلفات کشورهای توسعه یافته با همین میزان جمعیت، خودرو و سفر حدود 10تا12 هزار نفر در سال است اما تعداد تصادفات در کشور ما با این کشورها خیلی متفاوت نیست و تلفات ناشی از تصادفات به سبب ایمن نبودن خودروها بیشتر است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نصب کیسه هوا در خودروها در حال الزامی شدن است گفت: از برنامه پنجم توسعه همه خودروهای تولید داخل، بالاترین ستاره های ایمنی را خواهند داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار