بازدید 23905

اظهار نظر اخیر آیةالله مصباح تکذیب شد

کد خبر: ۱۷۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۲ 15 July 2011
سایت بی باک نوشت:

دیروز سخنانی منسوب به حضرت علامه مصباح یزدی در رسانه های داخلی و خارجی بصورت گسترده منتشر شد که این موضوع شدیدا از جانب حضرت علامه مصباح یزدی و نزدیکان ایشان تکذیب گردید.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، خبرگزاری مهر روز گذشته ادعا کرد که حضرت علامه مصباح یزدی طی مصاحبه ای با خبرنگار این خبرگزاری اظهار داشته است که مردم نمی گذارند تا جریان انحرافی به انقلاب اسلامی ضربه بزند و ایشان در اینباره تأکید کرده است: هنوز هم به احمدی نژاد اعتقاد دارم و از وی حمایت می کنم.

حجت الاسلام جلالی، مسئول دفتر حضرت علامه مصباح یزدی و حجت الاسلام روانبخش عضو هئیت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) هر کدام بصورت جداگانه در گفتگو با خبرنگار بی باک ادعای خبرگزاری مهر را تکذیب کردند.

حجت الاسلام جلالی به خبرنگار ما گفت: انتساب چنین اظهاراتی به حضرت علامه مصباح یزدی کذب محض است و ایشان با هیچ خبرگزاری در این زمینه مصاحبه نکرده است از همین رو اعتراض خود را به مسئولین خبرگزاری مهر اعلام کردیم و آنها نیز به حذف این خبر اقدام نمودند.

همچنین حجت الاسلام روانبخش در اینباره گفت: اصولا حضرت علامه مصباح یزدی اهل مصاحبه نیستند مگر در مواقع شاذ و ضرورت. بدین جهت ما نیز بعد از انتشار چنین خبری تعجب کردیم که ایشان چگونه به چنین مصاحبه ای تن داده اند. بعد از صحبت با حضرت علامه، ایشان تصریح کردند که بنده با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکرده ام.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها