بازدید 3486

چهره ها و جزيره هاي خصوصي شان

اين جزيره گنج با آن جزيره گنج معروف در داستان دزدان دريايي فرق دارد. اين جزيره يكي از مناطق حفاظت شده طبيعي محسوب مي شود. خانه اي يك خوابه و دو كلبه حمام جداگانه كه در سال 1985 بازسازي شده اند تنها ساختمان هاي جزيره هستند.
کد خبر: ۱۷۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۸ 14 July 2011
تهران امروز نوشت: داستان هاي رابينسون كروزو را كه خاطرتان هست. در اين دنياي پر مشغله خيلي از ثروتمندان و مشاهير براي تعطيلات و تجديد قوا به جزيره هاي خصوصي شان پناه مي برند. سر ريچارد برانسون، جاني دپ و سلن ديون همگي براي خودشان يك جزيره خصوصي دارند.

جزيره گنج

محل: ايندياناي شمالي، آمريكا / قيمت: 775 هزار دلار/وسعت به جريب: 1.25/مالك: لئوناردو دي كاپريو

اين جزيره گنج با آن جزيره گنج معروف در داستان دزدان دريايي فرق دارد. اين جزيره يكي از مناطق حفاظت شده طبيعي محسوب مي شود. خانه اي يك خوابه و دو كلبه حمام جداگانه كه در سال 1985 بازسازي شده اند تنها ساختمان هاي جزيره هستند. برق و آب تصفيه شده هم هست و جاي نگراني وجود ندارد. يك اسلكه مجزا هم براي حمل و نقل ماشين با قايق دركنار جزيره در نظر گرفته شده است.

جزيره بندر اسنوگ

محل: اونتاريو، كانادا/ قيمت : 1057000دلار /وسعت به جريب: 3/ مالك: سلن ديون

تنها دو ساعت رانندگي از تورنتو كافي است تا به بندر اسنوگ برسيد. يك خانه چوبي دو خوابه با ديوارهايي شيشه اي كه ديد دريا را دارند به همراه كابين ويژه مهمان، آب لوله كشي، برق و حتي اينترنت وايرلس اقامت در اين جزيره را دلپذير كرده است.

جزيره خوك كوچولو

محل: شمال باهاماس/ قيمت: 1950000 دلار / وسعت به جريب: 25/ مالك: ادي مورفي، بازيگر

يك تالاب زيبا شرق و غرب جزيره را از هم جدا كرده است. در قسمت غربي يك خانه و كلبه اي مخصوص مهمان ها وجود دارد البته موتور برق هم هست. در قسمت شرقي هنوز هيچ بنايي ساخته نشده و تقريبا دست نخورده مانده است.

جزيره ماگو

محل: فيجي/قيمت: 2500000 دلار /وسعت به جريب: 0.75 / مالك:مل گيبسون، بازيگر

اين جزيره از قلب فيجي فقط 25 دقيقه فاصله دارد و تا ساحل اصلي هم پياده راهي نيست. كلبه جزيره ماگو هم برق دارد هم آب شهري و هم چهار اتاق خواب بزرگ. يك قايق كاياك، وسايل موج سواري و بالن مخصوص هم جزو دارايي شخصي مل گيبسون، مالك جزيره محسوب مي شوند.

جزيره 5 خليج

محل: بريتيش كلمبيا، كانادا/ قيمت: 2950000 دلار

وسعت به جريب: 5/ مالك:نيكلاس كيج

جايي بين ونكوور و ويستلر، جزيره اي به اسم پنج خليج قرارگرفته كه از شهر اصلي تنها 30 دقيقه با قايق فاصله دارد.

جزيره تپه تابستاني

محل: باهاماس/ قيمت: 3450000 دلار /وسعت به جريب : 4.6/ مالك: جاني دپ، بازيگر

اين جزيره در درياچه اي نزديك به كوهستان قرار گرفته و خانه اي چهار خوابه با چهار حمام دارد كه در دل درختان پنهان شده است. آب لوله كشي، برق و موتور برق براي مواقع اضطراري هم در اين جزيره زيبا هست.

جزيره تايلور

محل: درياي كارائيب/ قيمت: سه ميليون و 500 هزاردلار / وسعت به جريب: 4.5 / مالك: سرريچارد برانسون، مالك ويرجين

يك خانه 230 متري با سه اتاق خواب و دوحمام به همراه استخر و جكوزي در اين جزيره وجود دارد. كلبه مهمان ها هم 130 متر و مجهز است. يك برج ديده باني دو طبقه با فانوس دريايي، دوش و آشپزخانه هم در گوشه جزيره ساخته شده كه محبوبيت زيادي دارد. جزيره تايلور با پلي چوبي به خشكي وصل مي شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار