بازدید 11837

مرد طلافروش در تله مرگ 3 سارق

در بررسي از جسد معلوم شد وي با ضربه‌هاي چاقو كشته شده و آثار طناب روي گردن وي ديده مي‌شود. به اين ترتيب، جسد طلافروش به پزشكي قانوني انتقال يافت. در حالي كه تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت، ماموران اطلاعاتي به دست آوردند كه نشان مي‌داد مقتول روز حادثه با سوار شدن به يك خودرو به خانه زني در مركز شهر رفته است.
کد خبر: ۱۷۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۴ 14 July 2011
جام جم: 3 مرد كه براي تصاحب اموال مرد طلافروش، او را به بهانه فروش طلا به خانه‌اي در شهرستان جوانرود از توابع استان كرمانشاه كشانده و كشته بودند، دستگير شدند.

متهمان در بازجويي‌ها اعتراف كردند بعد از قتل مرد طلافروش، جسد وي را درون دره‌اي در اطراف روستاي سفيدبرگ انداخته بودند تا از سوي پليس شناسايي نشوند.

رسيدگي به اين پرونده هنگامي در دستور كار پليس جنايي آگاهي جوانرود در استان كرمانشاه قرار گرفت كه هفته گذشته مردي با مراجعه به پليس از گم شدن پدرش خبر داد. با تحقيق از شاكي، معلوم شد پدر وي يك طلافروش بوده و براي رفتن به مغازه‌اش خانه را ترك كرده و ديگر بازنگشته است. با تشكيل پرونده قضايي در اين زمينه، تحقيقات و جستجو براي يافتن طلافروش گمشده آغاز شد.

3 روز بعد از اين حادثه مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي‌110 تماس گرفت و از كشف جسد مردي ميانسال درون دره‌اي در اطراف روستاي سفيدبرگ در 20 كيلومتري جوانرود خبر داد.

كشف جسد مرد طلافروش از درون دره

كارآگاهان جنايي پليس آگاهي با هماهنگي قضايي به محل فوق اعزام شدند و با كمك ماموران آتش‌نشاني، جسد را از درون دره بيرون آوردند.

در بررسي از جسد معلوم شد وي با ضربه‌هاي چاقو كشته شده و آثار طناب روي گردن وي ديده مي‌شود. به اين ترتيب، جسد طلافروش به پزشكي قانوني انتقال يافت. در حالي كه تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت، ماموران اطلاعاتي به دست آوردند كه نشان مي‌داد مقتول روز حادثه با سوار شدن به يك خودرو به خانه زني در مركز شهر رفته است.

با مشخص شدن اين موضوع، روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد.

ماموران روز سه‌شنبه ـ 21 تيرماه ـ عازم خانه زن جوان شدند و وي را به عنوان تنها مظنون پرونده دستگير كردند.

قاضي خسروآبادي، رئيس دادگستري شهرستان جوانرود در اين زمينه به خبرنگار ما گفت: در بازجويي از اين زن، وي ادعا كرد از مرگ طلافروش خبري نداشته و فقط مي‌دانسته برادرش ـ بختيار ـ با وي قرار ملاقات دارد. اين زن به ماموران گفت كه با اطلاع از اين قرارملاقات، با اصرار برادرش به همراه فرزندانش خانه را ترك كرده و به منزل پدري‌اش رفته بود.

خسروآبادي افزود: در مرحله بعدي تحقيقات معلوم شد پس از بازگشت زن جوان و فرزندانش به خانه، خبري از برادرش نبوده و وي به طرز مرموزي ناپديد شده است. با اطلاعات به دست آمده از زن جوان، برادرش تحت تعقيب پليس قرار گرفت و چند ساعت بعد در خانه‌اي در حومه شهر دستگير شد.

رد پاي برادر در جنايت

رئيس دادگستري جوانرود تصريح كرد: با دستگيري متهم و تحقيق از وي معلوم شد، با اطلاعاتي كه وي از وضعيت مالي مرد طلافروش داشته است، با وي تماس گرفته و به بهانه فروش طلا، او را به خانه خواهرش دعوت كرده است. متهم با اين ادعا كه 2 نفر از دوستانش قصد فروش طلا به وي را دارند، با آنها تماس گرفته و همدستانش را نيز به خانه خواهرش دعوت كرده بود.

رئيس دادگستري جوانرود اذعان كرد: در مرحله بعدي تحقيقات از متهم مشخص شد، با ملحق شدن آن دو متهم ديگر، آنها مرد طلافروش را كتك زده و قصد داشتند به زور كليد مغازه طلافروشي را از وي بگيرند كه مرد طلافروش با آنها مقابله مي‌كند.3 مرد مهاجم در پي درگيري با طلافروش، وي را با ضربه‌هاي چاقو زخمي و سپس به قتل مي‌رسانند.

وي افزود: متهمان پس از جنايت با سرقت پول‌هاي مقتول، جسد وي را درون خودرويي انداخته و با انتقال به درون دره‌اي در ارتفاعات روستاي سفيدبرگ، به مغازه مقتول رفته و قصد سرقت طلاها را داشته‌اند كه با به صدا درآمدن زنگ خطر مغازه، بي‌آنكه سرقتي انجام دهند، از محل متواري مي‌شوند.

قاضي خسروآبادي تصريح كرد: در پي اعتراف متهم، 2 همدست وي تحت تعقيب قرار گرفتند و روز گذشته در انديمشك و كرمانشاه دستگير شدند و به همدستي با ديگر متهم پرونده اعتراف كردند.

بنابراين گزارش، 3 متهم پرونده با قرار قانوني در بازداشت به سر مي‌برند. تحقيقات تكميلي از آنها ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار