بازدید 2184

کمک آتش نشانان به کودک 4 ساله

پدر و مادر اين کودک بامداد امروز در حالي که کودک 4 ساله اشان را به همراه داشتند با حضور در محل ايستگاه 25 از آتش نشانان خواستند فرزندشان را از تحمل درد و رنج ناشي از گير کردن انگشتانش در ميان مهره هاي اسباب بازي خلاص کنند.
کد خبر: ۱۷۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۷ 13 July 2011
آتش نشانان ايستگاه 25 آتش نشاني با اقدام به موقع به درد و رنج دختر بچه 4 ساله كه دو انگشتش در وسيله بازي گير کرده بود پايان دادند.

به گزارش آريا،آتش نشانان ايستگاه 25 آتش نشاني با اقدام به موقع به درد و رنج دختربچه 4 ساله كه دو انگشتش در وسيله بازي گير کرده بود پايان دادند.

پدر و مادر اين کودک  بامداد امروز در حالي که کودک 4 ساله اشان را به همراه داشتند با حضور در محل ايستگاه 25 از آتش نشانان خواستند فرزندشان را از تحمل درد و رنج ناشي از گير کردن انگشتانش در ميان مهره هاي اسباب بازي خلاص کنند.

مجيد شهرمي فرمانده آتش نشانان در اين باره گفت: آتش نشانان بي درنگ در يك عمليات حساس و دقيق موفق شدند با استفاده از تجهيزات ويژه ايمني و نجات (دستگاه حلقه بر برقي) هر دو انگشت دست فاطمه 4 ساله را در كوتاهترين زمان ممكن و بدون هيچ گونه آسيب ديدگي از درگيري رها کنند و به درد و رنج او پايان دهند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها