بازدید 4615

تمهيدات ترافيكي ويژه نيمه شعبان

رييس پليس راهور تهران همچنين از لغو اجراي طرح ترافيك و زوج و فرد در روز شنبه در پايتخت خبر داد و گفت: بدين ترتيب طرح ترافيك زوج و فرد از روز جمعه تا پايان روز يكشنبه در تهران اجرا نمي‌شود و از روز دوشنبه مجددا به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸ 13 July 2011
رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به طرح ويژه ترافيكي پليس راهور تهران براي جشن نيمه شعبان گفت: طرح زوج و فرد و طرح ترافيك در روز شنبه اجرا نمي‌شود.

سردار حسين رحيمي روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به طرح ويژه ترافيكي پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ براي برگزاري هرچه بهتر مراسم جشن نيمه شعبان درروز يكشنبه گفت: بر اين اساس از ظهر روز يكشنبه ماموران راهنمايي و رانندگي تهران در آماده باش كامل بوده و تلاش مي‌كنيم با تدابير انديشيده شده و ارائه تسهيلات ترافيكي جشن نيمه شعبان با كمترين ترافيك در پايتخت برگزار شود.

وي در عين حال از تمامي افرادي كه در برگزاري اين جشن‌ها مشاركت دارند خواست حتما همكاري لازم را با ماموران پليس داشته باشند تا شاهد بروز ترافيك نباشند.

رييس پليس راهور تهران در عين حال با اشاره به خلوتي تهران در تعطيلات آتي به ايسنا گفت: براين اساس پيش‌بيني مي‌شود كه برخي تخلفات مانند سرعت غيرمجاز در پايتخت به خصوص در اتوبان‌ها افزايش داشته باشد كه در اين راستا پليس بزرگراه با تقويت انجام شده، نسبت به برخورد با تخلفات حادثه‌ساز اقدام مي‌كند.

وي با اشاره به اينكه دوربين‌هاي ثابت در بزرگراه‌هاي پايتخت در طول شبانه روز فعال است افزود: در عين حال ماموران پليس در محل‌هايي كه هنوز به دوربين‌هاي ثابت مجهز نشده‌اند، با كمك دوربين‌هاي سيار ثبت تخلف نسبت به كنترل ترافيك و برخورد با متخلفان اقدام مي‌كنند.

رييس پليس راهور تهران همچنين از لغو اجراي طرح ترافيك و زوج و فرد در روز شنبه در پايتخت خبر داد و گفت: بدين ترتيب طرح ترافيك زوج و فرد از روز جمعه تا پايان روز يكشنبه در تهران اجرا نمي‌شود و از روز دوشنبه مجددا به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه عمليات ستون‌گذاري بزرگراه صدر جهت دوطبقه كردن اين بزرگراه و اتصال آن به بزرگراه نيايش از روز شنبه آينده آغاز مي‌شود به ايسنا گفت: براين اساس پيش‌بيني مي‌كنيم در هر دو لاين بزرگراه صدر، ترافيك سنگين شود لذا با توجه به اينكه اجراي اين پروژه بيش از يكماه به طول مي‌انجامد از رانندگان درخواست مي‌شود از مسيرهاي جايگزين براي تردد استفاده كنند.

رييس پليس راهور تهران در عين حال تاكيد كرد: پيش‌بيني مي‌شود ترافيك ايجاد شده در بزرگراه صدر، بزرگراه‌هاي صياد شيرازي، امام علي (ع)، مدرس، همت و حكيم را نيز درگير كند.

وي از شهروندان خواست با توجه به اينكه پروژه دوطبقه شدن بزرگراه صدر يكي از پرژه‌هاي بزرگ شهري به حساب مي‌آيد تا تكميل شدن اين پروژه همكاري لازم را با پليس و ماموران شهرداري تهران داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار