بازدید 1846
زمن:

اسكودتوي باد آورده اينتر را پس بگيريد

سرمربي صاحب نام تيم فوتبال پسكاراي ايتاليا به جمع كساني پيوسته كه معتقدند قهرماني سال 2006 بايد از اينترميلان پس گرفته شود.
کد خبر: ۱۷۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸ 13 July 2011
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از گازتا دلو اسپورت، زدنك زمن كه پيش از اين نيز بارها عليه تباني و دست داشتن داوران در تغيير نتيجه بازي‌ها اعتراض‌ خود را نشان داده اين بار نيز به شكل واضح از سران فوتبال در ايتاليا خواسته كه قهرماني مشكوك اينتري‌ها را از آن‌ها پس بگيرند.

در پايان فصل 2006-2005 يوونتوس قهرمان سري A شد ولي به دليل دست داشتن در تباني، قهرماني ‌آن‌ها پس گرفته و به اينترميلان داده شد ولي اكنون نيز خبرهايي در مورد حضور اينتر در اين تباني‌ها شنيده مي‌شود كه بسياري از كارشناسان فوتبال معتقدند قهرماني‌ آن‌ها نيز بايد پس گرفته شود.

زمن كه اكنون هدايت تيم پسكاراي ايتاليا در سري B را برعهده دارد در اين‌باره گفت: شواهد نشان از آن دارد كه نرآتزوري‌ها نيز بايد جريمه شوند. اينتر نيز در تباني‌ها حضور داشته‌‌اند، پس نمي‌توانيم آن‌ها را قهرمان آن فصل بدانيم. بايد اسكودتوي باد آورده اين تيم نيز پس گرفته شود. اكنون چندين باشگاه ادعا دارند كه قهرماني آن فصل بايد به آن‌ها داده شود. به هر حال اين قدمي است كه بايد برداشته شود و ما از سران فوتبال در ايتاليا انتظار داريم كه حقيقت را براي همه روشن كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل