بازدید 6328

شاگرد ناخلف معلمش را كشت

بيژن معلم‌ من بود به همين خاطر با هم آشنا بوديم. از اين گذشته همسايه هم بوديم. از آنجا كه مي‌دانستم وضع مالي خوبي دارد، وسوسه شده و نقشه قتلش را طراحي كردم.
کد خبر: ۱۷۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۰ 13 July 2011
ایران: مرد تبهكار كه در جريان سرقت، نقشه قتل معلمش را طراحي و اجرا كرده بود، در تجسس‌هاي ويژه كارآگاهان پليس جنايي دستگير شد.

اوايل ارديبهشت فرزندان مرد 70 ساله‌اي به نام بيژن با مراجعه به كلانتري 15 كرج، از ناپديد شدن مرموز وي خبر دادند.

آنها در شكايت‌شان گفتند: پدرمان كه تنها زندگي مي‌كند، از چند روز قبل به طرز مرموزي ناپديد شده است. حالا هم بشدت نگران سرنوشتش هستيم.

پس از اين شكايت، پرونده براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي استان تهران قرار گرفت. مأموران در تحقيقات مقدماتي دريافتند بيژن دو دستگاه خودروي وانت و يك دستگاه پژو 206 داشته كه از خودروها نيز خبري نيست.

تيم جنايي كه احتمال مي‌دادند مرد سالمند قرباني سرقت خودروها شده باشد، تحقيقات گسترده‌ را در اين شاخه متمركز كردند.

كارآگاهان در گام بعدي به رديابي خودروهاي سرقتي پرداخته و يكي از آنها را در كرج يافتند. با كشف اين سرنخ، مأموران به همسايه مرد گمشده مشكوك شدند. بررسي سوابقش هم نشان مي‌داد او از مجرمان سابقه‌دار است كه تاكنون 5 بار به اتهام كلاهبرداري دستگير شده است.

در ادامه محمد دستگير اما در بازجويي‌ها منكر هرگونه اطلاع از سرنوشت بيژن شد با وجود اين، در ادامه پس از روبه‌رو شدن با مدارك پليس، لب به اعتراف گشود و گفت: بيژن معلم‌ من بود به همين خاطر با هم آشنا بوديم. از اين گذشته همسايه هم بوديم. از آنجا كه مي‌دانستم وضع مالي خوبي دارد، وسوسه شده و نقشه قتلش را طراحي كردم. بنابراين با يكي از دوستانم به نام موسي به خانه‌اش رفته و او را با ميله آهني كشتيم. پس از سرقت 140 ميليون تومان اوراق بهادار، جسد را با خودروي مقتول به باغم در كمالشهر برده و داخل چاه انداختم. بعد هم با جعل وكالتنامه، 3خودروي آقا معلم را فروخته و اوراق بهادار را نيز به جاي بدهي 100 ميليون توماني به يكي از طلبكارانم پرداختم.

سردار اكبر شاهي، فرمانده انتظامي استان البرز و تهران در اين باره گفت: در پي اعتراف‌هاي مرد جوان، كارآگاهان همدست او را هم دستگير كردند اما متهم منكر مشاركت در قتل شد.

از سوي ديگر، مأموران با راهنمايي محمد، راهي باغش شده و جسد بيژن را با كمك امدادگران آتش‌نشاني دو ماه پس از جنايت بيرون كشيدند. هم اكنون تحقيقات تخصصي از متهمان در اداره آگاهي ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان