بازدید 1248

کاهش20 درصدي تماس‌هاي مزاحم با آتش‌نشاني

کد خبر: ۱۷۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۲ 13 July 2011
مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني گفت: ميزان مزاحمت‌هاي تلفني سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني نسبت به سال گذشته20 درصد کاهش داشته و اين در حالي است که در سال گذشته نزديک به 80 درصد تماس‌هاي تلفني با سازمان آتش‌نشاني تماس‌هاي بي‌مورد و مزاحمت بوده است.

به گزارش ايسنا، جمشيد شفيعي با اعلام اين خبر،گفت: متاسفانه مزاحمت‌هايي که از طريق تلفن‌هاي همراه ايرانسل انجام مي‌شود قابل پيگيري نيست با اين حال سازمان آتش‌نشاني در اين موارد با ارسال پيامک به اين خطوط به آنها اخطار مي‌دهد که در صورت تکرار خط آنها قطع مي‌شود.

او با تاکيد بر اينکه حتي اگر99 درصد براي سازمان آتش‌نشاني يقين حاصل شود که تماسي مزاحمت است بازهم اعزام نيرو انجام مي‌شود، افزود: با برگزاري برنامه‌هايي مانند جشنواره مشارکت شهروندي و خدمات شهري و گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي سازمان آتش‌نشاني تماس‌هاي بي‌مورد کاهش پيدا کرده است که البته مطلوب نيست و نياز به کار بيشتري دارد.

وي درباره ميانگين زمان رسيدن نيروهاي امدادي به محل حادثه، گفت: در حال حاضر اين ميانگين 4 دقيقه و 48 ثانيه است که هنوز با ميانگين جهاني که 3 دقيقه است فاصله دارد. اين موضوع به علت ترافيک خيابان‌ها، رعايت نکردن حق تقدم خودروهاي امدادي توسط رانندگان و نبود مسير ويژه خودروهاي امدادي در شهر است.

شفيعي کاهش ميانگين زمان رسيدن به محل حادثه را نيازمند همکاري سازمان‌هاي ديگر مانند راهنمايي و رانندگي دانست و اضافه کرد: تغيير ناگهاني مسيرها در شهر سازمان آتش‌نشاني را دچار مشکل مي‌کند. هرچند نيروهاي ما موظف‌اند در روز ساعتي را به شهرشناسي و آشنايي با مسيرها و معابر محل ماموريت خود بگذرانند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان