بازدید 2806

راه‌اندازي باشگاه‌هاي قرآني در كشور

کد خبر: ۱۷۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸ 12 July 2011
مديرعامل بنياد فرهنگي «قرآن در خانه» سراسر كشور از راه‌اندازي باشگاه‌هاي قرآني در سطوح خانواده‌ها خبر داد.

علي پاشايي در حاشيه بازديد از امكانات فعاليت‌هاي قرآني شهرستان سوادكوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادكوه با اشاره به اينكه بنياد فرهنگي، قرآني خانواده با هدف آموزش، ترجمه و مفاهيم كاربردي قرآن كريم در سطح خانواده‌ها كار خود را در بين بخش‌هاي مختلف اداري، غيراداري و خانواده‌ها آغاز كرد، گفت: حدود 800 مركز قرآني متعلق به فرهنگ و ارشاد اسلامي و 2 هزار و 700 مركز قرآني سازمان تبليغات اسلامي در كشور وجود دارد كه ما سعي داريم تا با آنها ارتباط ايجاد كنيم.

وي با تاكيد اينكه اين بنياد براي حضور قرآن در نقاطي كه كمتر كار شده است در حال فعاليت است، گفت: ايجاد بسته غير‌حضوري قرآني و توجه به فضاي مجازي در اولويت فعاليت‌هاي ما قرار دارد.

مديرعامل بنياد فرهنگي «قرآن در خانه» با اشاره به اينكه مازندران در راس هرم قرآني كشور قرار دارد، گفت: 500 هزار مازندراني زير پوشش غير حضوري آموزش قرآن قرار دارند.

پاشايي با اشاره به اينكه ايجاد فضاي متنوع و جذاب نيز بايد در كنار فعاليت‌هاي قرآني استفاده شود، گفت: بايد تلاش كنيم مراكز قرآني با افزايش راندمان روي پاي خود بايستند.

اين فعال قرآني كشور با بيان اينكه در اشاعه مفاهيم قرآني بايد اهتمام و تلاش بيشتري انجام شود، تصريح كرد: برخي از شركت‌ها و كارخانجات در اين امر ما را ياري كرده و با برنامه‌ريزي و تدابير بيشتر فعالان قرآني حاميان و پشتيبانان مالي براي فعاليت‌هاي قرآني نيز افزايش مييابد.

مديرعامل بنياد فرهنگي «قرآن در خانه» با تاكيد بر اينكه همه ما بايد قرآن را نسخه چگونه زيستن ببينيم، افزود: انقلاب در مفاهيم قرآني را بايد در كشور عملياتي و اجرا كنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل