بازدید 1983
شهریاری خبرداد؛

بهره‌برداری از فرودگاه بجنورد تا اسفندماه سال ۹۱

کد خبر: ۱۷۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۵ 11 July 2011
نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری طرح‌های عمرانی در حوزه انتخابیه اش خبرداد و اعلام کرد: ‌کار توسعه فرودگاه بجنورد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آغاز شده و تا پایان بهمن سال ۹۱ به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خانه ملت، "محمد مهدی شهریاری" درباره پیشرفت پروژه‌های عمرانی مهم در حوزه انتخابیه‌اش، اظهار کرد: فاز دوم راه بجنورد - آشخانه که راه مهمی در شمال غربی کشور محسوب می‌شود با جذب اعتبارات لازم ادامه دارد.

نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس، با اعلام اینکه استان خراسان شمالی استان ۲۹ کشور از لحاظ توسعه راه‌های روستایی است، افزود: کار توسعه راه‌های روستایی در بجنورد، جاجرم و سملقان آغاز شده و با اتمام این پروژه‌ها، خراسان شمالی به متوسط راه روستایی کشور نزدیک می‌شود.

وی درباره وضعیت فرودگاه شهرستان بجنورد نیز گفت: کار توسعه این فرودگاه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آغاز شده و تا پایان بهمن ماه سال ۹۱ آماده بهره برداری می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد وضعیت پروژه‌های بهداشت و درمان حوزه انتخابیه‌اش،‌ خاطرنشان کرد: کار ساخت بیمارستان ۶۰ تختخوابی آشخانه و ۶۴ تختخوابی گرمه ادامه دارد و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

فرودگاه بجنورد در سال ۷۵ فعالیت خود را آغاز کرد و در پی مدتی کوتاه با وقفه‌ای ۹ ساله مجددا پس از تشکیل استان خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد از سال ۸۴ فعالیت خود را با انجام یک پرواز رفت و برگشت بین بجنورد - تهران از سر گرفت.

استان خراسان شمالی دارای هفت شهرستان و ۸۱۱ هزار نفر جمعیت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار