بازدید 1878

كلاهبردار ، طلبكار را زير گرفت و رفت

کد خبر: ۱۷۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۷ 11 July 2011
ساعت 15و56دقيقه شنبه 18 تيرماه بود كه هيونداي سوناتاي نقره اي رنگ در حالي كه مرد طلبكار را به مرگ تهديد كرد، همسرش را زير گرفت و از روي پاي پسرش رد شد.

سحر كاظمي دختر خانواده در گفتگو با فارس، با اشاره به كلاهبرداري «كامران» در فروش يك باب واحد تجاري گفت:‌ او 27 پرونده كلاهبرداري دارد و پس از ساخت هتلي در كلاردشت در حال حاضر مشغول ساخت يك مجتمع تجاري در بابلسر است.

وي افزود: خانواده ما پس از پيگيري هاي فراوان رد او را در برج نگين در غرب تهران پيدا كرد و پس از اينكه 3 شبانه روز در آنجا كمين گذاشته بوديم، متوجه حضور او در اين برج شديم. ساعت 15و56دقيقه شنبه 18 تيرماه بود كه هيونداي سوناتاي نقره اي رنگ كامران از پاركينگ خارج شدو با ديدن پدرم گفت:‌ اگر شما را بكشم، حاضر نيستم تسليم‌تان شوم... او پدرم را تهديد به مرگ كرد، مادرم را زير گرفت و از روي پاي برادرم رد شد. با اينكه نيروهاي پليس 110 در محل حضور داشتند با موتورشان به دنبال او رفتند و بعد از چند دقيقه گفتند كه ماشينش را گم كرديم.

دختر خانواده حال مادرش را كه به بيمارستان منتقل شده بود خوب توصيف كرد و گفت: مچ دست و پاي مادرم دچار شكستگي شده بود كه نياز به عمل داشت و در حال حاضر وضع عمومي مادرم بهتر است.

كاظمي به ميزان طلب پدرش كه كارمند بازنشسته صدا و سيماست اشاره كرد و گفت: طبق راي دادگاه مبلغ 200 ميليون تومان از او طلب داشتيم كه حاضر به پرداخت آن نشد چون ملك فروخته شده به ما را به فرد ديگري نيز فروخته بود. كامران يك بار هم به زندان نوشهر رفته بود كه بعد از گرفتن مرخصي از آنجا فرار كرده و ديگر به زندان باز نگشت.

گفتني است ؛ «ح.د» معروف به كامران 40 ساله و اهل مازندران با وجود شاكيان زيادي كه داشت در يكي از برج هاي غرب تهران مخفي شده بود كه خانواده كاظمي توانستند با پيگيري رد او را كشف كنند و انتظار داشتند كه پليس براي دستگيري او تلاش بيشتري از خود نشان دهد.

تلاش هاي پليس براي دستگيري كامران همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار