بازدید 2192

سرقت برای جلب توجه دختر مورد علاقه

از حضور فرد دستگیر شده در دادسرا و مواجه حضوری با شاکی و شناسایی از سوی وی در بازجویی های صورت گرفته وی با اعتراف به جرمش مبنی بر سرقت خودرو اظهار داشت: انگیزه ام از سرقت جلب توجه دختر مورد علاقه ام بوده است.
کد خبر: ۱۷۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۹ 11 July 2011
جوانی که برای جلب توجه دختر مورد علاقه اش دست به سرقت خودرو زده بود دستگیر و صبح امروز 20 تیر روانه زندان شد.
                   
به گزارش باشگاه خبرنگاران از دادسرای ناحیه یک شمیران چندی پیش شخصی با مراجعه به دادسرا و طرح شکایتی گفت: روز گذشته هنگامیکه خودروام را کنار خیابان پارک كردم و برای خرید به مغازه رفت در بازگشت فردی را داخل آن مشاهده کردم که قبل از نزدیک شدن به خودرو وی به همراه خودروام اقدام به فرار کرد، بلافاصله به کلانتری رفتم و گزارش سرقت اتومبیلم را به آنها دادم که پس از انجام اقدامات لازم از سوی مأموران مرا برای طرح شکایت به دادسرا معرفی کردند.

براساس این گزارش پس از ثبت شکایت شاکی تحقیقات در این زمینه آغاز شد که با تکمیل رسیدگی ها در این زمینه و استعلام از راهنمایی و رانندگی برای شناسایی خودروی سرقتی با پیگیری های مأموران این نهاد خودروی مروبوطه را شناسایی و پس از توقف راننده آن برای بررسی های مقدماتی به مرجع قضایی فرستاد شد.

این گزارش حاکی است، پس از حضور فرد دستگیر شده در دادسرا و مواجه حضوری با شاکی و شناسایی از سوی وی در بازجویی های صورت گرفته وی با اعتراف به جرمش مبنی بر سرقت خودرو اظهار داشت: انگیزه ام از سرقت جلب توجه دختر مورد علاقه ام بوده است.

گفتنی است، متهم پس از اعتراف با دستور مقام قضایی و صدور قرار قانونی روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار