بازدید 4520

جنايت به جاي شكايت

از مدتي قبل با مقتول رابطه داشتم و به وعده‌اي كه وي درباره ازدواج با من داده بود دل بسته بودم. چند روز پيش وي در غياب خانواده‌ام به منزل ما آمده و مرا به زور مورد اذيت و‌آزار قرار داد هنگامي كه هنوز وي در منزل بود برادر و مادرم سر رسيدند. برادرم با مقتول درگير شده و وي را كتك مفصلي زد و از خانه بيرون انداخت.
کد خبر: ۱۷۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳ 11 July 2011
تهران امروز: دعواي ناموسي بين برادر يك دختر و پسري كه با وي رابطه داشت به قتل منجر شد.

چند روز پيش جواني 32 ساله با وضعيتي وخيم خود را به بيمارستان امام رضا (ع) تبريز رسانده و از پزشكان در خواست كمك كرد. اين فرد كه آثار ضربه عميق چاقو بر گردن وي مشاهده مي‌شد بلافاصله بستري و تحت فوريت‌هاي پزشكي قرار گرفت ولي تلاش كادر درماني به جايي نرسيده و جوان مصدوم بر اثر عمق جراحات وارده جان خود را از دست داد.

در حالي كه به علت وضع وخيم مقتول، پليس موفق به بازجويي از وي درباره چند و چون ماجرا نشده بود ساعتي بعد مرد وزني به كلانتري 18 تبريز مراجعه كرده و خود را پدر و مادر مقتول معرفي كردند.

با تشكيل پرونده براي اين قتل و آغاز تحقيقات تخصصي كارآگاهان مشخص شد مقتول ساعتي قبل از فوت در حالي كه براي درمان جراحتي جزئي به بيمارستاني ديگر در تبريز مراجعه كرده بود مقابل درب بيمارستان با جواني ناشناس درگيري فيزيكي پيدا كرده و با ضربه چاقويي كه توسط اين جوان به گردنش وارد شد حال وخيمي پيدا كرده و توسط شهروندان به بيمارستان امام رضا(ع) كه از امكانات لازم براي درمان اين مورد حاد برخوردار بوده اعزام شده است.

با اين سرنخ تلاش براي پيدا كردن هويت ضارب آغاز شد و با اطلاعاتي كه اهالي محل درگيري در اختيار پليس قرار دادند هويت وي شناسايي شد.ماموران پس از مراجعه به منزل مظنون در نبود وي خواهرو مادر او را براي بازجويي به آگاهي انتقال دادند.

ساعتي بعد خواهر متهم حقايقي را افشا كرد كه به دستگيري قاتل منجر شد. وي به افسر پرونده گفت: از مدتي قبل با مقتول رابطه داشتم و به وعده‌اي كه وي درباره ازدواج با من داده بود دل بسته بودم. چند روز پيش وي در غياب خانواده‌ام به منزل ما آمده و مرا به زور مورد اذيت و‌آزار قرار داد هنگامي كه هنوز وي در منزل بود برادر و مادرم سر رسيدند. برادرم با مقتول درگير شده و وي را كتك مفصلي زد و از خانه بيرون انداخت.

بااين سرنخ دستگيري فرد مظنون به طور ويژه پيگيري و سرانجام وي دستگير شد.متهم پس از دستگيري با تاييد حرف‌هاي خواهرش گفت: بعد از اينكه مقتول را از خانه بيرون انداختم متوجه شدم وي به زور خواهرم را مورد تعرض قرار داده است. به شدت عصباني شده و وي را تعقيب كردم. مقتول از شدت ضرباتي كه به وي وارد كرده بودم مجروح شده و خود را به بيمارستان رسانده بود تا درمان شود. خود را به سرعت مقابل بيمارستان رسانده و پس از درگيري، چاقويي را كه با خود برده بودم درآورده و ضربه‌اي به گردن وي زدم. بعد هم از آنجا متواري شدم. با اين اعترافات پرونده‌اي تحت عنوان ارتكاب قتل براي متهم تشكيل شده و وي روانه زندان شد.

پليس تا كنون بارها از مردم خواسته است در مواردي‌كه حقي از آنها پايمال مي‌شود از اقدام خودسرانه خودداري و پليس را در جريان بگذارند. در مورد اخير هم متهم به جاي اقدام به قتل مي‌توانست از مقتول به اتهام تعرض به خواهر خود شكايت كرده و از بغرنج‌تر شدن اين مشكل براي خود و خانواده‌اش جلوگيري كند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل