بازدید 4004

مرد همسركش اعدام مي‌شود

ديدن رنج‌هاي دختر كوچولويم برايم سخت بود تا اين كه روز حادثه وقتي دخترم را بار ديگر به باد كتك گرفت، كنترلم را از دست داده و با چكش به طرفش حمله كردم. وقتي آرام شدم كه «فاطمه» ديگر نفس نمي‌كشيد.
کد خبر: ۱۷۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۹ 11 July 2011
ایران: مرد خشمگين كه همسر جوانش را به خاطر تنبيه دختر كوچولويشان از پا درآورده بود، با حكم قضات دادگاه عالي جنايي تهران محكوم به مرگ شد.

رسيدگي به اين جنايت از صبح 18 آذر 88 همزمان با مراجعه مرد 27 ساله‌اي به كلانتري نسيم‌شهر- در حوالي اسلامشهر- آغاز شد. وي با سر و وضعي آشفته به مأموران گفت: 3 روز قبل و در پي اختلاف‌هاي شديد خانوادگي، همسرش را با چكش به قتل رسانده و ساعتي قبل جسدش را در كنار ريل راه‌آهن به آتش كشيده است. دقايقي بعد مأموران همراه متهم راهي محل سوزاندن جسد شدند و پس از مشاهده آثار جنايت و بقاياي جسد، بازپرس كشيك جنايي را باخبر كردند.

عامل جنايت پاي ميز محاكمه

در جلسه محاكمه صبح ديروز كه در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي نورالله عزيزمحمدي و با حضور 4 قاضي مستشار برگزار شد، ابتدا نماينده دادستان به بيان كيفرخواست پرداخت و گفت: در اين پرونده «حسين» 29 ساله متهم به قتل عمد همسر 21 ساله‌اش- فاطمه- و سوزاندن جسد است.

 بنابراين تقاضاي مجازات قانوني‌اش را دارم. سپس اولياي دم خواستار قصاص داماد جنايتكار شدند و اعلام كردند آمادگي پرداخت سهم ديه صغير و تفاضل ديه محكوم را نيز دارند. در ادامه متهم به دفاع از خود پرداخت و گفت: من و «فاطمه» اختلاف‌هاي زيادي داشتيم اما به خاطر دختر 3 ساله‌ام همه مشكلات را تحمل مي‌كردم. با اين وجود همسرم هر بار كه از من دلخور و عصباني مي‌شد، بچه‌ را به باد كتك مي‌گرفت تا عذابم دهد. ديدن رنج‌هاي دختر كوچولويم برايم سخت بود تا اين كه روز حادثه وقتي دخترم را بار ديگر به باد كتك گرفت، كنترلم را از دست داده و با چكش به طرفش حمله كردم. وقتي آرام شدم كه «فاطمه» ديگر نفس نمي‌كشيد. ناچار تا 3 روز جسدش را داخل كمد لباس‌ها پنهان كردم اما با انتشار بوي تعفن، جسد را داخل كمد جاسازي كرده و آن را با وانت‌باري كرايه‌اي به حوالي ريل راه‌آهن برده و آتش زدم. حالا هم پشيمانم چرا كه دخترم بايد يك عمر بدون پدر و مادر زندگي كند! پس از آخرين دفاعيات متهم، در حالي كه تلاش هيأت قضايي براي ايجاد سازش و جلب رضايت اولياي دم به نتيجه نرسيده بود، 5 قاضي شعبه 71 وارد شور شده و به اتفاق آرا حكم قصاص نفس- اعدام- عامل قتل را صادر كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی