بازدید 3928

اعتصاب سراسري مصر را فراگرفت

در ميان افزايش انتقادات از عملكرد شوراي عالي نظامي به دليل تاخير در محاكمه مقامات سابق رژيم مصر، اعتصاب سراسري اين كشور را فراگرفت.
کد خبر: ۱۷۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۶ 11 July 2011
براي سومين روز متوالي مردم انقلابي مصر نسبت به تعلل شوراي عالي نظامي در محاكمه مقامات سابق اين رژيم از جمله شخص "حسني مبارك " به شدت اعتراض كرده و دست به اعتصاب سراسري زدند.

به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري الجزيره، در ميان افزايش انتقادات از عملكرد شوراي عالي نظامي به دليل تاخير در محاكمه مقامات سابق رژيم مصر، اعتصاب سراسري اين كشور را فراگرفت.

براي سومين روز متوالي پس از تظاهرات جمعه گذشته تظاهرات كنندگان مصري در شهرهاي قاهره ، سوئز و اسكندريه به اعتصاب خود ادامه مي‌دهند.

اعتصاب‌كنندگان بر محاكمه هرچه سريع‌تر مقامات سابق اين كشور و در راس آنها حسني مبارك به اتهام كشتار تظاهرات كنندگان مصري طي انقلاب 25 ژانويه تاكيد كردند.

اين اعتصاب‌ها بويژه در ميدان التحرير در حالي ادامه مي‌يابد كه مدير دفتر الجزيره در قاهره تاكيد كرد: هر لحظه بر تعداد اعتصاب‌كنندگان ميدان التحرير افزوده مي‌شود و اوضاع در مصر رو به وخامت مي‌گذارد.

در اقدامي براي آرام كردن انقلابيون مصر و پايان دادن به اعتصاب‌ها عصام شرف نخست وزير دولت انتقالي وعده داد در تاريخ محاكمه سران سابق تجديدنطر كند.

فعالان و كارشناسان سياسي مصر شوراي عالي نيروهاي مسلح مصر را به جلوگيري از محاكمه مبارك و خانواده‌اش و تاخير در محاكمه سران ديگر رژيم متهم مي‌كنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس