بازدید 2119

هشدار شدید اللحن پارلمان ایران به بحرین

کد خبر: ۱۷۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۶ 11 July 2011
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، صدور حکم دادگاه بحرینی علیه دو دیپلمات ایرانی را حرکتی خصمانه و در راستای اجرای سیاست ایران هراسی توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسین سبحانی نیا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  اظهار داشت: دیپلمات ها مصونیت سیاسی دارند و اقدام دادگاه بحرینی در محکومیت دیپلمات های ایرانی، خلاف کنوانسیون های بین المللی است.

وی تصریح کرد: این اقدام بحرین، خلاف عرف سیاسی است و ما این عمل را یک حرکت خصمانه تلقی می کنیم که در راستای سیاست های ایران هراسی، صورت می گیرد.

سبحانی نیا افزود: یک زمان دولتمردان کویت این مسائل را مطرح می کردند و حالا نوبت به بحرین رسیده تا برای اربابان آمریکایی خود خوش خدمتی کند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: کشورهایی مثل بحرین باید بدانند که نمی توانند برای همیشه به حمایت های آمریکا تکیه کنند بنا براین باید مراقب باشند که پل های پشت سر خود را خراب نکنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: ما از وزارت خارجه در خواست می کنیم پاسخ این اقدامات خصمانه را در زمان مناسب و به گونه ای شایسته به این کشور بدهد.

یادآور می شود که اخیرا دادگاه عالی بحرین دو تن از دیپلمات های ایرانی را که در سفارت ایران در کویت مشغول به کار بوده اند به ده سال زندان محکوم کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار