بازدید 8787
۶
بر پایه نظرسنجی مجله «تایم» از مردم آمریکا؛

آمریکا در حال سقوط است

نقطه هدف انجام این نظرسنجی، بررسی اوضاع کنونی اقتصادی ایالات متحده آمریکا و عملکرد دولت این کشور در عرصه های داخلی و خارجی در ده سالگی حادثه یازده سپتامبر بوده است/ در پاسخ به این پرسش هم که «آیا بزرگترین تهدید برای ثبات آمریکا در دراز مدت از درون آمریکاست؟»، 66 درصد پاسخ مثبت داده و 27 درصد گفته اند از خارج از آمریکا.
کد خبر: ۱۷۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۲ 11 July 2011
سرویس بین الملل ـ در نظرسنجی جدید و نسبتا گسترده ای که مجله «تایم» به همراهی کمپانی «اسپن» از مردم آمریکا انجام داده است، یافته های قابل تأملی به دست آمده که نگاه و ارزیابی افکار عمومی داخل آمریکا را نسبت به عملکرد ده سال گذشته دولت آمریکا نشان می دهد.

به گزارش «تابناک»، نقطه هدف انجام این نظرسنجی، بررسی اوضاع کنونی اقتصادی ایالات متحده آمریکا و عملکرد دولت این کشور در عرصه های داخلی و خارجی در ده سالگی حادثه یازده سپتامبر بوده است.

بنا بر این گزارش، یافته‌های این نظرسنجی که نشان از عمق نارضایتی افکار عمومی آمریکا از دولت های بوش پسر و اوباما دارد، عبارت است از:

آمریکا در حال سقوط است

ـــ 68 درصد شرکت‌کنندگان این نظرسنجی گفته‌اند که آمریکا در ده سال گذشته روند رو به سقوط داشته است.

ـــ  83 درصد بر این باورند که آمریکا در دهه آینده، باید به مسائل داخلی‌اش توجه کند و نه خارجی و بین‌المللی.

ـــ  47 درصد از پاسخ‌دهندگان این نظرسنجی بر این باورند که دهه‌ گذشته، جزو بدترین دهه‌های صد سال اخیر آمریکا بوده، 32 درصد گفته‌اند تقریبا مثل گذشته بوده و 13 درصد هم گفته اند، یکی از بهترین‌ها بوده است.

ـــ در پاسخ به این پرسش که «آیا بزرگ‌ترین تهدید برای ثبات آمریکا در دراز مدت از داخل آمریکاست»، 66 درصد پاسخ مثبت داده و 27 درصد گفته اند از خارج از آمریکا.

ـــ درباره وضعیت کنونی کودکان آمریکایی، 52 درصد از مردم بر این باورند کودکان امروز آمریکا، اوضاعشان در آمریکا بدتر از نسل کنونی خواهد بود. 29 درصد معتقدند بهتر بوده و 11 درصد می‌گویند مشابه نسل کنونی است.

گفتنی است، البته در بخشی دیگر از این نظرسنجی، نزدیک به 80 درصد مردم بر این باورند که آمریکا در دهه آینده شاهد حمله تروریستی دیگری خواهد بود که نشان از عمق نفوذ کارویژه های تبلیغاتی بنگاه های رسانه ای غرب دارد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
شنيدن كي بود مانند ديدن
در بغل گوشمان خیلی ها در حال سقوط هستند. شما نگران امریکا نباش.
ان شاء الله شمارش معکوس سقوط دولت آمریکا شروع شده و البته مردم آمریکا مطمئن باشند که مظلومان عالم با آن ها کاری نخواهند داشت به شرط آن که خسارت و غرامت کشتارهایی که دولت آن ها در طول تاریخ انجام داده را بپردازند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل