بازدید 1777
حمیدرضا فولادگر:

چهارمین گزارش عملکرد خصوصی‌سازی نهایی شد

کد خبر: ۱۷۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۹ 10 July 2011
رئیس کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل ۴۴ از نهایی شدن چهارمین گزارش این کمیسیون درباره عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه خصوصی‌سازی خبر داد و گفت: این گزارش در نخستین نشست‌های مجلس پس از پایان تعطیلات تابستانی به صحن علنی می‌آید.

به گزارش خانه ملت، "حمیدرضا فولادگر" از تدوین چهارمین گزارش کمیسیون اصل ۴۴ درباره نحوه اجرای خصوصی‌سازی در کشور خبر داد و افزود: این گزارش در ادامه سه گزارش قبلی کمیسیون به بررسی و معرفی موانع اجرای خصوصی‌سازی در کشور و نحوه اجرای آن از سوی دستگاه‌های اجرایی اختصاص دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این گزارش مراحل پایانی تدوین خود را پشت سر می‌گذارد و پس از پایان تعطیلات تابستانی مجلس برای ارائه به نمایندگان و مردم به صحن علنی مجلس می‌آید.

 

ایرادات قانون اصل ۴۴ اصلاح می‌شود

رئیس کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل ۴۴ با بیان این که متن این قانون برای اجرایی شدن و دستیابی به اهداف خصوصی‌سازی نیازمند اصلاح است، تأکید کرد: اصلاح قانون اصل ۴۴ برای برطرف کردن موانع تحقق اهداف این قانون در حال حاضر در دستور کار کمیسیون اصل ۴۴ قرار دارد و با دقت تمام از سوی اعضای کمیسیون پیگیری می شود.

وی همچنین افزود: اصلاح قانون اصل ۴۴ موضوعی است که کمیسیون در گزارش‌های قبلی خود از نحوه اجرای خصوصی‌سازی در کشور به آن رسیده است و قطعا برای تحقق اهداف قانونگذار این موانع باید رفع شوند.

بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس یکی از اصلی‌ترین وظایف کمیسیون‌های ویژه در مجلس، تدوین و ارائه گزارش‌هایی است که این کمیسیون‌ها از موضوع‌های مربوط به حوزه خود تهیه می‌کنند.

هم‌اکنون کمیسیون‌ ویژه برررسی طرح تحول اقتصادی، کمیسیون نظارت و پیگیری بر اجرای اصل ۴۴ و کمیسیون جهاد اقتصادی از جمله کمیسیون‌های ویژه فعال در مجلس هستند که گزارش‌های خود را درباره حوزه تخصصی واگذار شده به آنان، به‌صورت منظم به مجلس ارائه می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل