بازدید 4894

جزئیات مصوبات امروز صندوق توسعه ملی

مهدی غضنفری امروز در مراسم آغار به کار هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: در روز جاری مصوب شده است که از منابع صندوق توسعه ملی 2 میلیارد دلار برای صادرات، 3 میلیارد دلار برای بخش ساختمان و 5 میلیارد دلار برای تولید در بخش صنعت و معدن با نرخ سود ارزان تر از بانکها اختصاص یابد.
کد خبر: ۱۷۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۲ 10 July 2011
وزیر بازرگانی و سرپرست وزارت صنایع با اعلام مصوبات امروز هیئت امنای صندوق توسعه ملی، خبر داد: مصوب شد از منابع این صندوق 2 میلیارد دلار برای صادرات، 3 میلیارد دلار برای بخش ساختمان و 5 میلیارد دلار برای تولید با نرخ سود ارزان‌تر از بانکها اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی غضنفری امروز در مراسم آغار به کار هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: در  روز جاری مصوب شده است که از منابع صندوق توسعه ملی 2 میلیارد دلار برای صادرات، 3 میلیارد دلار برای بخش ساختمان و 5 میلیارد دلار برای تولید در بخش صنعت و معدن با نرخ سود ارزان تر از بانکها اختصاص یابد.

وزیر بازرگانی با اشاره به این مصوبه دولت، افزود: در راستای اجرای بسته حمایتی، مقرر شده است که کمک بلاعوض در مورد نفت کوره (به ازای هر لیتر 50 تومان) و گاز مایع (به ازای هر مترمکعب 300 تومان) تا پایان سال به تمامی مصرف کنندگان این دو حامل انرژی اختصاص یابد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین 4 هزار بنگاه کوچک و متوسط هم بر اساس تسهیلات صندوق توسعه ملی بازسازی و تکمیل می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها