بازدید 1678

یک نماینده: تمام وزرا و معاونان دولت پاکند

در پایان برنامه یوسفیان به مخاطبان اعلام نمود اگر کسی از رانت خواری ها و فساد اقتصادی در دستگاه های اجرائی خبری دارد، اعلام و جایزه بگیرد.
کد خبر: ۱۷۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۴ 10 July 2011
عزت الله یوسفیان نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه قاب اقتصادی شبکه تهران تاکید کرد: تمام وزرا و معاونین دولت پاک هستند.

به گزارش آتی نیوز، عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ضمن تائید عملکرد این ستاد گفت: کمیسیون های مختلف این ستاد با جدیت و مورد به مورد تخلفات همه دستگاه ها، خصوصا بانک ها را پیگیری می کنند و مکانیزم ستاد طوری چیده شده است که حداقل فساد در حوزه های مختلف مالی و اداری را ما داریم.

وی ادامه داد: ما در کشور با کسی عقد اخوت نبسته ایم. در همین راستا هم شاهد بودید که یک روز بعد از انتصاب معاون وزیر خارجه، وی استعفا داد و فردای آن روز هم بازداشت شد!
یوسفیان در پاسخ به مهدی مطهرنیا مجری برنامه قاب اقتصادی که پرسید، جلوی رانت خواری ها و فساد اقتصادی را چگونه می گیرید، گفت: از طریق سیستم و راهکارهای قانونی به شدت جلوی این تخلفات گرفته می شود و با معرفی این افراد به قوه قضائیه برخورد حقوقی و کیفری انجام خواهد پذیرفت.

در این هنگام مجری برنامه از وی پرسید: یک خانم 27 ساله هزار مجوز احداث استراحتگاه بین شهری را چگونه اخذ کرده است که یوسفیان پاسخ داد: این مجوزها یک کاغذ است و برای وی تبدیل به پول نمی گردد!

همچنین در پایان برنامه یوسفیان به مخاطبان اعلام نمود اگر کسی از رانت خواری ها و فساد اقتصادی در دستگاه های اجرائی خبری دارد، اعلام و جایزه بگیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها