بازدید 3500

حذف مطالب ضد اسرائیلی از کتابهای سعودی

"هانا روزنتال" فرستاده وزارت امورخارجه آمریکا در مبارزه با اقدامات ضد صهیونیستی تاکید کرده است که اداره دمکراسی و حقوق بشر وزارت امورخارجه، کتابهای درسی سعودی را بررسی می کند، تا از وجود عبارتهای ضد اسرائیلی در آن آگاهی یابد.
کد خبر: ۱۷۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳ 10 July 2011
اداره دمکراسی و حقوق بشر وزارت امورخارجه آمریکا تصمیم دارد، کتابهای درسی سعودی را برای تغییر هرگونه مطالب ضد صهیونیستی بررسی کند.

به گزارش العالم پایگاه اینترنتی التوافق به نقل از روزنامه الحیات نوشت: "هانا روزنتال" فرستاده وزارت امورخارجه آمریکا در مبارزه با اقدامات ضد صهیونیستی تاکید کرده است که اداره دمکراسی و حقوق بشر وزارت امورخارجه، کتابهای درسی سعودی را بررسی می کند، تا از وجود عبارتهای ضد اسرائیلی در آن آگاهی یابد.

بر اساس این گزارش، روزنتال ماه گذشته در دیدار با مسئولان آموزش و پروش سعودی، نمونه هایی را از عبارتهای ضد اسرائیلی در کتب درسی سعودی که به پاکستان و آرژانتین ارسال می شود، ارایه کرد.

این مسئولان سعودی هم با تاکید بر این که این عبارتها دیگر در این کتابها وجود ندارد، اظهار داشتند، در صورتیکه کارشناسان چنین واژه هایی را یافتند، آنها را تغییر خواهند داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار