بازدید 2559

گران‌ترین سوییت‌های جهان کدامند؟

این سوئیت دوبلکس دارای دو اتاق خواب بوده که از سینما و آسانسور شخصی، تخت خواب گردان، حمام‌هایی از سنگ مرمر در کنار کامل‌ترین امکانات رفاهی و سرگرمی و استفاده از طلای 24 عیار در جای جای آن بهره‌مند است. این سوییت درفضایی به مساحت 2500 فوت مربع احداث شده و هزینه هر شب اقامت در آن برای هر نفر بین 3500 تا 6800 دلار است
کد خبر: ۱۷۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۴ 10 July 2011
با فرارسیدن فصل تعطیلات و گرم‌تر شدن هوا، میزان مسافرت‌های داخلی و خارجی در کشورهای جهان افزایش می‌یابد.

به گزارش فرارو، افراد مختلف سعی می‌کنند تا با توجه به بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اند، مقصدی را انتخاب کرده و هزینه‌های خود را با آن هماهنگ سازند. اما در این میان افرادی هم هستند که هزینه‌های سفر و محل اقامت برای آن‌ها هیچ اهمیتی نداشته و تنها جاذبه‌های لوکس، اشرافی و گردشگری محل اقامت در انتخاب نهایی آن‌ها موثر است.

در ادامه تور کوتاهی از مجلل‌ترین سوییت‌های جهان که هزینه یک شب اقامت در برخی از آن‌ها حتی اعداد پنج رقمی به بالا را نیز نشان می‌دهد، خواهیم داشت.

نورث آیلند ویلاز، ویلا 11،‌ سیشلز آفریقا

ویلاهایی دست ساز، دارای دو اتاق خواب، حمام از سنگ مرمر، درب‌های کشویی که منظره‌ای بی‌نظیر از دریا را همواره در پیش روی ساکنین قرار می‌دهد. امکانات کامل صوتی و تصویری و استخر شخصی برخی از ویژگی‌های ویلاهای این مجموعه را تشکیل می‌دهد. ویلا 11، بهترین و گران‌ترین سوئیت این مجموعه بوده و اخیرا «ویلیام و کیت زوج سلطنتی بریتانیا» نیز ماه عسل خود را در این مکان گذرانده‌اند. اندازه این مجموعه 4 هزار و 890 فوت مربع بوده و هزینه هر شب اقامت در هر یک از اتاق‌های آن 4800 دلار برای هر نفر و هزینه اجاره 11 ویلای این مجموعه برابر با 720 هزار دلار اعلام شده است.

برج العرب، سوییت رویال، دبی

این سوئیت دوبلکس دارای دو اتاق خواب بوده که از سینما و آسانسور شخصی، تخت خواب گردان، حمام‌هایی از سنگ مرمر در کنار کامل‌ترین امکانات رفاهی و سرگرمی و استفاده از طلای 24 عیار در جای جای آن بهره‌مند است. این سوییت درفضایی به مساحت 2500 فوت مربع احداث شده و هزینه هر شب اقامت در آن برای هر نفر بین 3500 تا 6800 دلار است

هتل قصر ابوظبی، سوئیت قصر، امارات

برخورداری از 3 تخت خواب بزرگ و مجلل، بالکنی بسیار بزرگ با چشم اندازی بسیار زیبا، حمام‌هایی از سنگ مرمر و جکوزی، آسانسور شخصی که امکان دسترسی مستقیم به داخل سوئیت را فراهم می‌کند و تزییناتی مجلل و باشکوه از بهترین مواد، همه در قصری کوچک واقع در هتل قصر امارات قرار گرفته اند. این هتل از زیباترین هتل‌های کشور امارات به شمار می‌رود که مساحت سوییت قصر آن به 2 هزار و 230 فوت مربع رسیده و اقامت در آن نیز بین 3500 تا 12 هزار دلار برای هر نفر در یک شب هزینه خواهد داشت.

پالمیلا ریزورت، ویلا کُرتز،‌مکزیک

برخورداری از 4 اتاق خواب که دو عدد از آنها دارای بالکن و چشم اندازی بی‌نظیر به آب‌های اقیانوس بوده، 4 حمام، آشپزخانه داخلی و خارجی، استخری بزرگ، دفتر کار، خدمه 24 ساعته در زمینه‌های مختلف و قرار گرفتن در منطقه ساحلی خصوصی، بخشی از امکانات این محل اقامت لوکس را در مکزیک تشکیل می‌دهد. فضای اختصاص یافته شده برای ساخت ای سوییت 10زار متر مربع است و هزینه هرشب اقامت در آن برای هر نفر بین 8هزار تا 14 هزار دلار برآورد شده است.

آتلانتیس، سوئیت پل،‌ باهاماس

علت نامگذاری این سوئیت به محل قرارگیری آن در میان دو برج این هتل باز می‌گردد. لوستری از طلا، سقف‌های شیشه‌ای، دو مرکز تفریحی و حمام‌هایی مجلل و باشکوه به همراه جکوزی بخشی از امکانات مجلل و پیشرفته این سوئیت را تشکیل می‌دهد. هزینه هر شب اقامت در هر یک سوییت‌‌هایی این هتل که در فضایی 4740 فوت مربعی قرار دارد، در حدود 20 هزار دلار است.

هتل پلازا، سوئیت رویال پلازا، آمریکا

این سوئیت با الهام از دربار لویی پانزدهم ساخته شده و دارای سه اتاق خواب، اتاق سرگرمی، یک کتابخانه شخصی شامل برخی از کتاب‌های نفیس انتشارات آسولاین، سالن ورزش، آشپزخانه به سبک وایکینگ وامکانات کامل صوتی و تصویری است. فضایی به مساحت 4490 فوت مربع ساختمان این سوییت را در بر گرفته و هزینه هر شب اقامت در آن نیز برای هر نفر 30 هزار دلار اعلام شده است.

هتل مارتینز، پنت هاوس پرستیژ،‌ فرانسه

دو اتاق خواب، بالکنی بزرگ با چشم اندازی زیبا به خلیج کن و کوه‌ها و جزایر اطراف آن، ارائه خدمات 24 ساعته، استخر روباز، استفاده از فناوری‌های نوین و امکانات تفریحی پیشرفته بخشی از امکانات مختلف این پنت هاوس را تشکیل می دهد. فضای تشکیل دهنده آن 3390 فوت مربع بوده و گردشگران می‌توانند با پرداخت 35 هزار دلار، اقامتی یک شبه در آن داشته باشند.

هتل پالمز، سوئیت هیو هفنر، آمریکا

در این واحد دوبلکس تقریبا برای 250 نفر فضا وجود دارد. تخت خواب گردان با سقف شیشه ای، استخر و جکوزی با دیواره‌های شیشه‌ای، میز بیلیارد، اتاق سرگرمی و امکانات کامل صوتی و تصویری، آسانسور شیشه‌ای، سالن ورزش و اتاق ماساژ بخشی از امکانات بزرگترین سوئیت جهان را تشکیل داده است. 9 هزار فوت مربع مساحت تشکیل دهنده آن بوده و هزینه هر شب اقامت در این سوییت نیز 40 هزار دلار است.

هتل رئیس جمهور ویلسون، سوئیت رویال پنت هاوس

دومین سوئیت بزرگ جهان پس از سوئیت هیو هفنر که در طبقه هشتم هتل رئیس جمهور ویلسون واقع شده و دارای 12 اتاق، 12 حمام با امکانات کامل، میز بیلیارد، سالن ورزش، آسانسور و تراس شخصی است. این سوییت که گرانترین سوییت این فهرست به شمار می‌رود اندازه‌ای 5 هزار و 511 فوت مربعی داشته و هزینه هر شب اقامت در آن نیز 65 هزار دلار اعلام شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس