بازدید 8581

لاهوتی لغو سوال از احمدی نژاد را رد کرد

تا جايي كه من پي‌گيري كرده‌ام و اطلاع دارم كسي امضايش را پس نگرفته‌ است و حتي برخي هم كه امضا نكرده‌اند قصد امضا كردن اين طرح را پيدا كرده‌اند.
کد خبر: ۱۷۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱ 10 July 2011
نماينده لنگرود يادآور شد: يكي از خبرگزاري‌هاي حامي دولت پيامكي مبني بر اينكه سي نفر از نمايندگان امضايشان را پس گرفته‌اند فرستاد كه در همين راستا من پيگيري كردم و با تعدادي از نمايندگان صحبت كردم كه آنها اين خبر را تكذيب كردند.

مهرداد لاهوتي، نماينده اصولگراي مجلس در گفت‌و گو با ايلنا يادآور شد: مباحتي كه قرار است از رييس‌جمهور سوال شود مهم‌تر از آن است كه نمايندگان مجلس به راحتي از خير آن بگذرند.

وي افزود: اگر اين خبر واقعيت داشته باشد كه عده‌اي مي‌خواهند امضاي‌شان را پس بگيرند (كه من بعيد مي‌دانم) در وقع ضعف خود را نشان داده‌اندو در حد يك نماينده مقتدر مجلس ظاهر نشده‌اند.

لاهوتي در ادامه با اشاره به اينكه عده‌اي در مجلس به دنبال منتفي كردن اين سوال هستند, خاطرنشان كرد: برخي افراد كه اتفاقا از جريان اصولگرا هم هستند در پي منتفي كردن اين سوال هستند كه اتفاقا به نظر من كار اشتباهي مي‌كنند.

وي ادامه داد: اين افراد به خاطر شخص احمدي‌نژاد به دنبال منتفي كردن سوال از رييس‌جمهور نيستند، بلكه معتقدند فضاي عمومي جامعه متشنج خواهد شد و دوباره آشوب شايعه زياد مي‌شود و اين به نفع كشور نيست چراكه در شرايطي كه كشور آرامش ندارد نمي‌توان امور را به درستي پيش برد.

اين عضو كميسيون عمران با اشاره به اينكه سوال از رييس‌جمهور موجب بالا رفتن عزت كشور مي‌شود, يادآور شد: پيش‌بيني من اين است كه جو سازي‌هاي پيرامون پس گرفتن امضاها توسط نمايندگان راه به جايي نخواهد برد و قطعا پس از تعطيلات مجلس اعلام وصول خواهد شد.

خبرگزاري فارس در خبري از پس گرفتن 30 امضاي طرح سوال از رئيس جمهوري و منتفي شدن آن خبر داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار