بازدید 4381
در آخرين ديدار تداركاتي در اتريش

تيم ملي از شكست، پيروزي ساخت

تيم ملي فوتبال ايران در آخرين ديدار تداركاتي‌ در اردوي آماده‌سازي اتريش مقابل بانيك استراواي جمهوري چك به پيروزي رسيد.
کد خبر: ۱۷۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۱ 09 July 2011
تيم ملي فوتبال ايران كه خود را براي مرحله دوم انتخابي جام جهاني آماده مي‌كند، عصر امروز (شنبه) سومين مسابقه دوستانه‌اش را در اردوي اتريش برگزار كرد. 

به گزارش فارس، ملي‌پوشان فوتبال ايران كه پيش از اين يك تساوي و يك برد را در اين اردو در كارنامه داشتند، مقابل تيم بانيك استراواي چك قرار گرفتند و 3 بر 2 پيروز شدند. 

اين نيتجه در حالي رقم خورد كه تيم ملي نيمه اول را با شكست به پايان رساند. در اين نيمه محمد قاضي در دقيقه 30 گل اول شاگردان كي‌روش را وارد دروازه حريف كرد اما يك دقيقه بعد نماينده جمهوري چك كار را به تساوي كشاند و در دقيقه 44 نيز گل دوم را به ثمر رساند. 

ملي پوشان فوتبال ايران در نيمه دوم با در دست گرفتن توپ و ميدان حملات متعددي را روي دروازه حريف تدارك ديدند و در دقيقه 78 رضا نوروزي با يك شوت از پشت محوطه جريمه كار را به تساوي كشاند. در دقيقه 80 پژمان منتظري توپ برگشتي حاصل از ضربه كاشته قاسم حدادي‌فر را به گل برتري تيم ملي ايران تبديل كرد تا شاگردان كي‌روش 3 بر 2 به برتري دست يابند. 

پيش از اين نيز تيم ملي مقابل تيم متاليس اكراين به تساوي بدون گل رسيده و شب گذشته نيز دي استرادا را 2 بر صفر شكست داده بود. 

از نكات جالب اين ديدار دوستانه مي‌توان به وقت‌هاي استراحتي كه داور مسابقه در اواسط نيمه اول و دوم اعلام كرد، اشاره كرد. اين وقت‌هاي استراحت به دليل گرماي هوا و با توافق كادر فني دو تيم توسط داور اعلام شد. 

اعضاي تيم ملي فوتبال فردا با پايان اردوي 10 روزه خود، اتريش را به مقصد ايران ترك خواهند كرد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار