بازدید 2737

افشاگری مربی نفت در مورد مدیر عامل

فریادشیران به نقش عوامل درونی باشگاه در قوت گرفتن انتقال نفت به اراک اشاره کرد و گفت: متاسفانه آقای قنبرزاده که مدیرعامل پیشین باشگاه بوده و آقای غلامحسین اشرفی که رئیس دفتر آقای قلعه بانی هستند اطلاعات محرمان تیم نفت را قبل از آنکه در جلسات خصوصی مطرح شود به نمایندگان اراک می دادند که این بزرگترین لطمه به پیکره نفت تهران بود.
کد خبر: ۱۷۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۳ 09 July 2011
مربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران مدیر عامل این باشگاه را به دادن خبرهای محرمانه به مسئولان اراکی متهم کرد.

به گزارش مهر، درحالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز یازدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور باقی مانده است تیم فوتبال تهران نفت همچنان در بلاتکلیفی بسر می برد و مشخص نیست انتقال این تیم به استان مرکزی قطعا صورت خواهد گرفت یا این تیم در تهران به فعالیتش ادامه خواهد داد.

ناصر فریاد شیران دستیار فصل گذشته حسین فرکی در این تیم با اشاره به آخرین وضعیت نفت تهران به خبرنگار مهر گفت: همانطور که اطلاع دارید سازمان بازرسی کل کشور در نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار شفاف سازی این فدراسیون در مورد انتقال تیم نفت شده که قرار است امروز شنبه فدراسیون پاسخ این سازمان را بدهد.

وی با تاکید بر اینکه نباید بحث دخالت دولت در فوتبال بیش از این پررنگ شود خاطرنشان کرد: فوتبال ایران تجربه تلخ تعلیق در دوران آقای علی آبادی به خاطر دخالت دولت در امور این رشته را دارد و منطقی به نظر نمی رسد که بخواهند دوباره با دخالت دولت تیم نفت را به اراک بفرستند چرا که احتمال محرومیت و تعلیق مجدد فوتبال ایران وجود دارد.

مربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه مطمئن است نفت در تهران خواهد ماند افزود: بسیاری از شهروندان تهرانی به همراه نزدیک به 600 نفر از اعضای کادر فنی، سرپرستان، بازیکنان و مسئولان تیم های رده های مختلف نفت با مراجعه اینترنتی به سایت سازمان بازرسی کل کشور نسبت به انتقال نفت شکایت کرده اند که این سازمان در حال بررسی این شکایت است.

فریادشیران به نقش عوامل درونی باشگاه در قوت گرفتن انتقال نفت به اراک اشاره کرد و گفت: متاسفانه آقای قنبرزاده که مدیرعامل پیشین باشگاه بوده و آقای غلامحسین اشرفی که رئیس دفتر آقای قلعه بانی هستند اطلاعات محرمان تیم نفت را قبل از آنکه در جلسات خصوصی مطرح شود به نمایندگان اراک می دادند که این بزرگترین لطمه به پیکره نفت تهران بود.

وی افزود: متاسفانه آقای قنبرزاده از یک سو مدیرعامل تیم نفت بود و از سوی دیگر همکاری نزدیکی با مسئولان اراکی داشت و به انتقال تیم به این استان کمک ویژه ای کرد! اینها را می گویم تا خانواده بزرگ وزارت نفت و سرپرست این وزارتخانه در جریان قرار بگیرند. مطمئن باشید اگر این کارشکنی ها نبود تیم نفت به اراک منتقل نمی شد.

مربی تیم فوتبال نفت با انتقاد از سکوت نمایندگان تهران گفت: نمی دانم چرا آقای لاریجانی که خودشان یک مسئول ورزش دوست هستند در این مورد سکوت کرده اند. سایر مسئولان و نمایندگان هم بابت انتقال تیم نفت سکوت کرده اند. در حالی که این یک خطر بزرگ برای فوتبال ایران است که دولت برای یک تیم تصمیم گرفته و می خواهند آن را به اراک منتقل کنند.

فریاد شیران با انتقاد از فدراسیون فوتبال و سکوت مسئولان این فدراسیون گفت: متاسفانه انتظاری که از فدراسون داشتیم برآورده نشد و آقای کفاشیان تنها سکوت کرده اند و حتما می خواهند پس از انتقال نفت به اراک بازهم خنده تحویلمان دهد!

وی در پایان افزود: هنوز انتقال تیم نفت به اراک قطعی نشده برخی مربیان منشوری مقابل ورودی شهر اراک چادر زده اند تا هدایت این تیم را برعهده بگیرند و برخی دلال ها هم بازیکنانشان را برای انداختن به این تیم آماده کرده اند اما مطمئن باشید نفت در تهران خواهد ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل