بازدید 2639
دريافت 7 تا 35 ميليون تومان بي‌مورد از بازيكنان و اعلام دو نام جديد

افشاي دخالت برخي دلالها در تغيير نتايج

رئيس كميته نظارت، بازرسي و ارزشيابي سازمان ليگ از دخالت برخي از مديربرنامه‌هاي بازيكنان در نتايج مسابقات خبر داد.
کد خبر: ۱۷۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۱ 08 July 2011
حجت‌الاسلام عليرضا عليپور در گفت‌وگو با فارس، عنوان كرد: هر چه پرونده‌هاي برخي از مديربرنامه‌ها،‌ كارگزاران فيفا و آژانس‌‌ها در نقل و انتقال بازيكنان را بررسي مي‌كنيم به نتايج تأسف‌بارتري مي‌رسيم. من به كليه بازيكنان، خانواده‌هايشان، مديران باشگاه‌ها و مربيان اعلام مي‌كنم كه مراقب برخي افراد سودجو باشند. 

وي ادامه داد: آن‌طور كه به ما اطلاع داده شده برخي از آقايان مبالغي پول از بازيكنان مي‌گيرند تا آن بازيكن را به يك تيم ببرند اما در عمل فقط در باشگاه قراردادي با آنها امضا مي‌شود و اتفاقي براي بازيكن نمي‌افتد. اين مبالغ بين 7 تا 35 ميليون تومان است كه بي‌مورد از بازيكنان اخذ شده است. در اين مورد مي‌توانم نام "ناصر صرافان " و "آژانس اطمينان " را بيان كنم كه تخلفاتي در اين زمينه داشته‌اند. 

عليپور تاكيد كرد: مشكل فوتبال ما فقط دريافت اين مبالغ از بازيكنان نيست. آنچه فوتبال ما را با چالش جدي مواجه كرده، اين است كه متاسفانه برخي از مديربرنامه‌ها و همكاران آنها در ليگ‌هاي دسته يك و پائين‌تر خواسته‌هايي را از بازيكناني كه به باشگاه‌ها منتقل كرده‌اند، دارند، خواسته‌هايي كه كاملا غيرقانوني است و حتي دخالت در تعيين نتيجه فني مسابقه كرده‌اند. 

رئيس كميته نظارت، بازرسي و ارزشيابي سازمان ليگ در پايان گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: خوشبختانه اين اتفاقات در ليگ برتر رخ نداده و بيشتر مربوط به مسابقات ليگ‌هاي پائين‌تر است. به عنوان مثال تيمي كه در خطر سقوط به دسته دوم قرار داشته و يا تيمي كه در مسابقات پلي‌آف براي صعود به ليگ دسته اول تلاش مي‌كند،

 گاهي با خواسته‌هاي غيرقانوني اين افراد از بازيكنان مواجه مي‌شوند. در واقع آنها به برخي از باشگاه‌ها و مسئولانشان اعلام مي‌كنند كه ما در فلان باشگاه بازيكناني داريم و مي‌توانيم نتيجه مسابقه را آن‌طور كه دلخواه شماست دربياوريم و مبالغي را نيز بابت اين كار دريافت كرده‌اند. البته خوشبختانه برخي از بازيكنان در برابر اين درخواست غيرقانوني مقاومت كرده‌اند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها