بازدید 7843

امکان گذراندن سربازی در حوزه فراهم شد

بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته با ستاد کل نیروهای مسلح کشور، در راستای تأمین نیروی انسانی حوزه‌های علمیه، امکان گذراندن دوره خدمت سربازی افراد غیر طلبه در این نهاد فراهم شد.
کد خبر: ۱۷۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶ 07 July 2011
مدیر کل امور طلاب حوزه‌های علمیه از امکان گذراندن خدمت سربازی افراد غیر طلبه دارای تخصص در حوزه‌های علمیه کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه اظهار داشت: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته با ستاد کل نیروهای مسلح کشور، در راستای تأمین نیروی انسانی حوزه‌های علمیه، امکان گذراندن دوره خدمت سربازی افراد غیر طلبه در این نهاد فراهم شد.

وی با اشاره به گزینش افراد آماده به خدمت در سه رشته حقوق، رایانه و حسابداری تصریح کرد: این گزینش از میان افراد با تحصیلات کاردانی و بالاتر که هنوز دفترچه آماده به خدمت خود را ارسال نکرده‌اند، انجام می‌شود.

مدیر کل امور طلاب حوزه‌های علمیه به شرایط جذب سربازان و برای انجام خدمت سربازی در حوزه اشاره و اظهارکرد: داوطلبان باید حداقل دارای یکی از شرایط گزینش چون تأهل، خانواده‌ شهدا، جانبازان و مفقود‌الاثر، خانواده‌های بهزیستی و تحت پوشش کمیته امداد، معاف از رزم و یا تمایل برای خدمت در مناطق محروم را دارا باشند.

وی با بیان این که نخستین مرحله جذب سرباز در حوزه در ماه جاری انجام شد، ادامه داد: علاقه‌مندان برای گذراندن خدمت خود در حوزه در ماه‌های زوج سال می‌توانند به ادارات امور طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور مراجعه نمایند.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نسب خاطرنشان کرد: شرایط خدمت سربازان در حوزه مانند شرایط خدمت در دیگر نهاد‌های دولتی می‌باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار