بازدید 3224
پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات بي‌گدار به آب نزد

مايلي‌كهن: پاسخ توهمات را نمي‌دهم

مدير فني تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من با سرمربي پرسپوليس دوست هستم و هرگز به دنبال جايگاه اين مربي در تيم نيستم.
کد خبر: ۱۷۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸ 07 July 2011
به گزارش فارس محمد مايلي كهن پس از حضور در تمرين تيم فوتبال پرسپوليس و بعد از برگزاري مراسم معارفه وي به عنوان مدير فني سرخ‌پوشن اظهار داشت: خوشحال هستم كه در جمع پرسپوليسي‌ها به خانه خودم آمدم و مي‌توانم به اين تيم خدمت كنم. من امروز در ورزشگاهي حضور پيدا كردم كه نام مقدس درفشي‌فر كه يكي از همكاران خوب من در سازمان تربيت بدني بود تا با پرسپوليسي‌ها ديدار كنم، البته شرايط حال حاضر اين ورزشگاه با سال‌هاي گذشته كه من اينجا مي‌آمدم قابل قياس نيست، زحمات زيادي كشيده شده كه جا دارد از حبيب كاشاني و همكارانش تشكر كنم.

وي درباره شرايط پرسپوليس نيز گفت: به نظرم پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات عاقلانه رفتار كرده و با توجه به تراكم بازيكنان اين تيم با وجود همه مشكلات خوب عمل كرده است. شما دقت كنيد كه جايگزين سپهر حيدري، محمد نصرتي است، نصرتي 8 سال در تيم ملي توپ زده و بازيكن كوچكي نيست.

وي ادامه داد: در طرف ديگر پرسپوليس، علي كريمي كه از نوابغ فوتبال ما است را جذب كرده كه اين هم يك حركت بسيار خوب است و در روز گذشته نيز با ميثاق معمارزاده كه يكي از دروازه‌بان آماده تيم ملي است به توافق رسيده است. به نظرم اين تيم تحت تأثير جو قرار نگرفته و بي‌گدار به آب نزده است.

مايلي كهن خاطرنشان كرد: پرسپوليس در فصل گذشته در ليگ برتر چهارم شد و در جام حذفي نيز قهرمان شد، اگر اجمالي به جدول نگاه كنيم اين تيم 50 گل زده و 36 گل خورده دارد و به مقام چهارم در ليگ برتر رسيده است.
پرسپوليس با 36 گل خورده در كنار فولاد در مقام هفتم است و اين موضوع همه چيز را مشخص مي‌كند. ما كه در طول فصل با متر عملكرد يك تيم را بررسي نمي‌كنيم، بايد مشكلات پرسپوليس را پيدا كرده و آنها را برطرف كنيم.

وي در خصوص حضور خودش در پرسپوليس نيز تأكيد كرد: من به هيچ عنوان دست پر به اين تيم نيامدم. قرارداد اوليه من در سال 1354 بهمن‌ماه بود، در آن سال ما در جام تخت جمشيد شركت كرديم. من هم مسئول ورزش و دانشجو بودم مبلغ اولين قرارداد من با پرسپوليس 10 هزار تومان بود و ماهيانه 1500تومان حقوق مي‌گرفتم كه بعدا 2 هزار تومان شد. ما پرسپوليس را دوست داريم چون اين تيم براي ما هزينه كرده است و هميشه اين تيم بزرگ است.

وي در جواب سؤالي كه آيا شما تهديدي براي استيلي هستيد يا خير نيز گفت: من به بحث روزنامه‌ها نمي‌پردازم. من و حميد همديگر را مي‌شناسيم. من دنبال اين حرف‌ها نيستم. هميشه جزء گزينه‌هاي مربيگري پرسپوليس بوده‌ام و استيلي يكي از نزديك‌ترين و بهترين بازيكن من در طول مربيگري‌ام بوده است؛ چه در زمان تيم ملي و يا در پرسپوليس. من عادت ندارم زير پاي كسي را خالي كنم و دنبال اين كار نرفتم. دوست ندارم به توهمات افراد جواب بدهم و اين حرف ها درست نيست.

مدير فني پرسپوليس در پاسخ به سوالي كه باور نمي كرديم شما به اين تيم بياييد نيز گفت: به واقع بايد اين حرف را زد كه خدمت به مردم و پرسپوليس هميشه بايد در دستور كار ما باشد. بدون موضع گيري خاصي و علي‌رغم اينكه كاشاني از حضور من در اين تيم استقبال خوبي كرده، من اين را مي گويم كه كاشاني بعد از انقلاب موفق‌ترين مديرعامل در باشگاه بوده و حالا نيز خوشحالم كه من به پرسپوليس آمدم تا خدمت كنم.

وي در پايان درخصوص جلسه پيشكسوتان نيز گفت: يك روز قبل از جلسه آقاي ترابي زنگ زد و گفت به دعوت پروين به جلسه بياييد كه من هم فراهم نشد كه روز گذشته به جلسه بروم. حالا بايد ببينيم چه اتفاقي خواهد افتاد. انشاء‌الله سؤال‌ها در اين زمينه بماند براي روزهاي بعد، اميدوارم كه بتوانم با تمام توانم كه پرسپوليس كه خانه من است كمك كنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی