بازدید 2075

مولايي در يكضرب به مدال نقره رسيد

وزنه بردار 105+ ايران در حركات يكضرب رقابت‌هاي وزنه‌برداري قهرماني جوانان جهان 2011 مالزي به مدال نقره رسيد.
کد خبر: ۱۷۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۵ 07 July 2011
به گزارش  فارس ، روز پاياني رقابت‌هاي وزنه‌برداري قهرماني جوانان جهان 2011 مالزي با كسب يك مدال نقره ديگر در حركات يكضرب دسته 105+ براي كشورمان همراه شد.
در اين دسته ايران دو نماينده داشت. بهادر مولايي قبل از برگزاري اين رقابت با مجموع 395 كيلوگرم بالاتر از ديگر رقبا و عليرضا كاظمي‌نژاد با ركورد ورودي 375 كيلوگرم در مكان سوم قرار داشت و از آنجايي كه كسب مدال توسط اين دو وزنه بردار نيز مي‌توانست ايران را در پايان رقابت‌ها بالاتر از ساير رقيبان نگه دارد، اين دو تمام تلاش خود را براي كسب مدال و بيشترين امتياز به خرج دادند.

رقابت دسته 105+ با حضور 11 وزنه بردار آغاز شد. بهادر مولايي با وزنه درخواستي 167 و عليرضا كاظمي‌نژاد با وزنه درخواستي 163 به ترتيب در مكان‌هاي اول و سوم قرار داشتند.
كاظمي‌نژاد اولين وزنه درخواستي را بالاي سر برد و براي حركت دوم درخواست وزنه 169 كيلويي را كرد. مولايي نيز درخواست اول خود يعني وزنه 167 كيلويي را مهار كرد و براي حركت دوم 173 كيلوگرم را خواستار شد.

در حرت دوم يكضرب، كاظمي نژاد از پس وزنه 169 كيلويي هم برآمد و 172 كيلو را براي سومين حركتش درخواست كرد كه در مهار اين وزنه ناكام ماند تا چهارمي‌اش در يكضرب قطعي شود.
بهادر مولايي نيز در مرتبه دوم وزنه 173 كيلويي را بالاي سر برد و در حركت سوم نيز وزنه 177 كيلويي را بالاي سر برد تا به مدال نقره برسد.
در اين بخش گور ميناسيان از ارمنستان با مهار وزنه 178 كيلويي به مدال طلا رسيد. مولايي از ايران دوم شد و سرگي اورشينكوف از روسيه با مهار وزنه 174 كيلويي سوم شد.
رقابت‌هاي دوضرب تا دقايقي ديگر برگزار مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار